در استان سمنان:

دومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۲:۱۰
کد خبر: ۶۴۱۴۴۱
دومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد
کواکبیان در دومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان سمنان گفت، سمنان در دولت تدبیر و امید صاحب خانه احزاب شده است و این فرصتی برای تقویت احزاب در کادر سازی ، پرورش مدیران لایق و تقویت بخش آموزش و توسعه کمی و کیفی احزاب دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این کنگره علاوه بر علی اکبر صیادجو رییس و مهدی غلامی سرخه دبیر اول حزب کارگزاران استان ، خانم شهربانو امانی و ابولقاسم کواکبیان به سخنرانی پرداختند.

شهربانو امانی در بخشی از سخنان خود در این کنگره گفت: مردم ایران در انتخابات اخیر نشان داده اند که اعتدال و اصلاح طلبان برای نجات کشور امید بسته اند و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس و شورای شهر ، گواه آن است که این مسیر ، مسیر مورد اعتماد مردم است و منتخبین مردم با تمام شرایط سختی که دارند باید برای پاسخ به اعتماد مردم ، لحظه ایی از خدمت درست و با برنامه و آتی نگر ، غافل نباشند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه احزاب و توجه دولت به تحزب را و رعایت فصل هفتم قانون اساسی یعنی واگذاری امور به دست مردم را تنها راه سعادت کشور دانست.

در این کنگره کواکبیان رییس دوره ایی خانه احزاب استان سمنان در سخنانی گفت : استان سمنان در دولت تدبیر و امید صاحب خانه احزاب شده است و این فرصتی برای تقویت احزاب در کادر سازی ، پرورش مدیران لایق و تقویت بخش آموزش و توسعه کمی و کیفی احزاب دانست.

دبیر حزب مردم سالاری استان ،  نظارت بر عملکرد مدیران را از وظایف احزاب دانست و گفت: ما وظیفه داریم در راستای تقویت نظام و آرمان های امام و فرامین رهبری هر ناکارآمدی را به مدیریت استان گوش زد کنیم و این را رسالت خود میدانیم .

در آغاز کنگره دوم ، مهدی غلامی سرخه دبیر اول حزب در استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حزب کارگزاران در استان به لزوم حمایت از دولت منتخب پرداخت و ادامه داد ، موضع حزب کارگزاران حمایت تمام قد از دولت و رییس جمهور محترم است و تمام ضرورت هایی که وجود داشت که پای صحنه انتخابات آمدیم و تمام ضرورت هایی که وجود داشت تا از نمایندگان لیست امید حمایت کنیم و تمام ضرورت هایی که وجود داشت که چهره شورای شهر را پر از لیست امید کنیم ، اکنون همان ضرورت ها وجود دارد که از دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید حمایت کنیم.

غلامی سرخه همچنین تأکید کرد هدف رقبا از طرح ناکارآمدی دولت و پررنگ کردن کاستی ها و دامن زدن به اختلافات در انتصاب ها ، تضعیف پایگاه مردمی جبهه میانه رو و معتدل و اصلاح طلب در جامعه است ، برخی بدنبال این هستند که به مردم بگویند درست است که در انتخابات شرکت نموده اید و انتخاب کرده اید ولی منتخب شما موثر نیست ، اینها بدنبال قهر مردم از انتخابات و تضعیف پایگاه رای مردم هستند ، در صورتی که خودشان از دولتی که این همه خسارت به ملت و کشور وارد کرد حمایت نمیکنند و از آن تبرئه میجویند.

بر اساس این گزارش علی اکبر صیاد جو رییس حزب کارگزاران استان سمنان هم با تحلیل وضعیت اقتصادی و آنچه نوجب رکود و عدم توجه به تولید و عدم توفیق در  بازار جهانی ست پرداخت و تنها راه نجات کشور را حضور پر رنگ و با قدرت ایران در معادلات بین المللی و حضور در بازارهای جهانی دانست.

در ادامه انتخابات شورای جدید استان نیز برگزار شد که ۱۴ نفر اضافه شده به شورای استانی به همراه تعداد ارا ۲۲ نفر کاندید شورای استان  به شرح ذیل می باشد :

۱_ مهدی غلامی سرخه  ۱۱۷ رای

۲_ فاطمه همتی        ۱۱۲ رای

۳_ احمد بهاریان        ۱۰۱ رای

۴_ علی رشیدی         ۹۳ رای

۵_ علی رضا رهبری     ۸۸ رای

۶_ فراز صادقی مقدم  ۷۹ رای

۷_جواد اسلامیان        ۷۳ رای

۸_ محمدرضا عامریان    ۷۲ رای  

۹_ غلامرضا جعفری     ۵۷ رای

۱۰_ بهروز بهشتی         ۵۳رای

۱۱_ ناصر متقی نصب  ۵۱ رای

۱۲_  حمید عرب عامری    ۴۹ رای

۱۳_ وحیده السادات حسینی ۴۹ رای

۱۴  _ صاحبه کلامی        ۴۶ رای

----------------------------------------------

۱۵ _ علیرضا ایزدی یار  ۴۵ رای

۱۶ _بهادر خرمی          ۴۰ رای

۱۷_ احسان کشاورز      ۳۵ رای

۱۸_ محمد بهرامی        ۳۵ رای

۱۹_ فاطمه کرک ابادی   ۳۴ رای

۲۰_ ملیحه صیاد توری   ۳۳ رای

۲۱_ معصومه احسانی     ۳۳رای

۲۲ _ مهناز پیوندی         ۳۲ رای

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز