با حضور بخشدار کهریزک ؛

جلسه بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات کارتن خوابها و افراد بی خانمان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۳:۴۴
کد خبر: ۶۴۲۷۶۱
جلسه بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات کارتن خوابها و افراد بی خانمان برگزار شد
با حضور توکلی کِجانی بخشدار کهریزک ،جلسه بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات کارتن خوابها و افراد بی خانمان در بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جلسه بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات کارتن خوابها و افراد بی خانمان بخش کهریزک با حضور توکلی کِجانی بخشدار کهریزک ، نماینده دادگاه عمومی بخش کهریزک ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری ، کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک ، شوراهای اسلامی و شهرداری های باقرشهر و کهریزک ، شورای اسلامی بخش کهریزک ، کلانتری های 170 کهریزک و 175 باقرشهر ، سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر ، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار گردید.

در این جلسه بخشدار کهریزک ضمن تبریک روز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) ، معضل وجود کارتن خوابها و بی خانمان ها در بخش کهریزک را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت که با توجه به آغاز فصل سرما و تجمع تعدادی کارتن خواب و بی خانمان در برخی نقاط بخش کهریزک بایستی با در نظر گرفتن تمهیدات و عزم جدی متولیان رسیدگی به این امور مشکل کارتن خوابی و بی خانمان ها در سطح بخش کهریزک برطرف شود.

در ادامه حاضرین در جلسه  با بررسی مشکلات و معضلات کارتن خوابها و افراد بی خانمان بخش کهریزک  ، در خصوص ایجاد گرمخانه و اسکان بی خانمان ها تصمیماتی اتخاذ نمودند.

 

نظر شما