کشف و پلمپ یک کارگاه تولیدی غیر بهداشتی نبات و آبنبات در شهرستان ورامین

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۲:۰۸
کد خبر: ۶۴۶۲۷۰
کشف و پلمپ یک کارگاه تولیدی غیر بهداشتی نبات و آبنبات  در شهرستان ورامین
حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از کشف و پلمپ یک کارگاه تولیدی غیر بهداشتی و غیر مجاز انواع نبات و آبنبات در سطح شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ،حسن میرزایی گفت:  بازرسین این اداره در قالب گشت مشترک طی همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن عمومی شرق استان تهران موفق به کشف یک کارگاه تولیدی غیر بهداشتی و غیر مجاز نبات و آبنات در منطقه قاسم آباد ورامین شدند.

میرزایی در ادامه افزود : طی بازرسی از واحد فوق مقدار 6730 کیلوگرم انواع نبات سفید ، رنگی ، نی دار ، خرد شده ، آبنبات با برند آبنبات داغ کشف شد که مراتب پس از تشکیل پرونده به ارزش 156 میلیون و 350 هزار ریال جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال و واحد فوق نیز پلمپ گردید .

وی تصریح کرد : برخی از افراد سود جو اقدام به تولید کالاهای غیر بهداشتی در محیط های آلوده و غیر مجاز می نمایند که سلامت افراد جامعه را تهدید می نماید.

میرزایی در پایان از مردم خواست از خرید و مصرف مواد غذایی فاقد بسته بندی و تاریخ مصرف گذشته که به صورت فله بفروش می رسد جداً خود داری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوطه بلافاصله مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز