رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس :

پروژه پل ورودی شهرستان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک است

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۹:۰۶
کد خبر: ۶۴۶۷۰۴
پروژه پل ورودی شهرستان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک  است
حسین چناقچی پروژه پل ورودی شهرستان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک است که با توجه به طولانی شدن روند اجرای این پروژه مشارکت همگان را در راستای تسریع درروند اجرای این پروژه می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس ضمن تبریک به مناسب هفته وحدت با بیان اینکه شورای اسلامی یک‌ نهاد نظارتی است افزود: در این راستا نظارت بر اجرای دقیق پروژه‌های شهری یکی از موضوعات مهمی است که بر کیفیت و روند اجرای پروژه تأثیر بسزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس عنوان کرد: پروژه پل ورودی شهرستان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک  است که با توجه به طولانی شدن روند اجرای این پروژه مشارکت همگان را در راستای تسریع درروند اجرای این پروژه می‌طلبد.

چناقچی  خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده  وضعیت پیشرفت پروژه مطلوب است و با حذف نیوجرسی‌ها و اصلاح ساختاری در ابتدای مسیر وردی شهر، شاهد کاهش ترافیک و روان‌سازی تردد خودروها هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: تعامل خوبی میان مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برقرارشده است و این مهم نوید تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را می‌دهد که درنهایت رضایت شهروندان موردنظر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز