پیام نظر در جلسه مشترک با روابط عمومی اداره کل تاکید کرد:

همکاری و تعامل ها روابط عمومی ادارات و هیات ها با رسانه ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۴۶۹۹۴
همکاری و تعامل ها روابط عمومی ادارات و هیات ها  با رسانه ها
نحوه همکاری و تعامل با هیات های ورزشی استان تهران با توجه به پتانسیل بالای آنان، در جلسه مشترکی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، جلسه اولین گروه از روابط عمومی های هیات های ورزشی در راستای تحقق اهداف روابط عمومی، ارتقا سطح تعامل و همکاری آنان با رسانه های گروهی، امروز(شنبه) با حضور پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه که رحیمی پور، موسوی، عبادی از همکاران روابط عمومی اداره کل، رضائی(هیات تکواندو)، دانیال (هیات فوتبال)، مرادخانی(هیات ورزشهای رزمی)، حیرانی(هیات ورزشهای همگانی)، واعظی(هیات والیبال)، مردانی(هیات کاراته) و تدین(هیات بسکتبال) برگزار شد،
پیام نظر برنامه های آتی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نحوه ارزیابی و ارائه شاخص های عملکرد را بیان کرد و نحوه همکاری و تعامل ها با رسانه های گروهی را مورد تاکید قرار داد و به ضرورت تبادل اطلاعات و اخبار بین هیات های ورزشی و اداره کل اشاره کرد.
 

در پایان مدیران روابط عمومی ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد ارتباط با روزنامه گل از طریق این اداره کل، به عنوان اولین گام در راستای همکاری بیشتر هیات های ورزشی با رسانه های گروهی مدنظر قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز