استاندار تهران تاکید کرد:

فرمانداران در مواقع بحرانی باید تمامی زیرساخت ها را فراهم کنند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۲۶:۳۰
کد خبر: ۶۴۷۶۹۰
فرمانداران در مواقع بحرانی باید تمامی زیرساخت ها را فراهم کنند
محمد حسین مقیمی گفت، در مواقع بحرانی باید از تمامی امکانات و مدیریت مناسب برخوردار باشیم و فرمانداران تمامی امکانات و زیرساخت ها را در مواقع بحرانی فراهم کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا استان، محمد حسین مقیمی  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: استان تهران در زمینه احداث سوله های مدیریت بحران با کمبود مواجه است و باید حداقل حدود 30 سوله در سطح استان احداث شود.

وی تاکید کرد: باید نظارت دقیقی بر احداث ساختمان های مقاوم توسط فرمانداران انجام شود و از این پس فقط ساختمان های مقاوم در تمامی شهرها و روستاهای استان تهران ساخته شود.

استاندار تهران ادامه داد: در مواقع بحرانی باید از تمامی امکانات و مدیریت مناسب برخوردار باشیم و فرمانداران تمامی امکانات و زیرساخت ها را در مواقع بحرانی فراهم کنند.

در ادامه این جلسه معاون عمرانی استانداری تهران بر لزوم شناسایی بافت های فرسوده در سطح استان تاکید کرد و گفت: با همکاری فرمانداران باید نسبت به مقاوم سازی ساختمان ها در شهرها و روستاها اقدام شود.

حسن کریمی همچنین بر احداث پارک ها و سوله های مدیریت بحران در استان تاکید کرد.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران با حضور فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی دیشب در استانداری تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز