به ریاست رییس ادراه بهزیستی شهرستان شهریار:

جلسه شورای مناسب سازی توانبخشی مبتنی بر جامعه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۵:۱۹
کد خبر: ۶۴۷۷۳۳
جلسه شورای مناسب سازی توانبخشی مبتنی بر جامعه برگزار شد
خدامعلی نورانی در جلسه جلسه شورای مناسب سازی توانبخشی بر ضرورت تشکیل صندوق روستایی با توجه به نیاز جامعه هدف تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران: جلسه شورای مناسب سازی توانبخشی مبتنی بر جامعه باحضورخدامعلی نورانی، رییس اداره بهزیستی شهریار، تسهیلگرانCBR وکارشناسان، رییس شوراهاو دهیاران در دهیاری روستای دهشاد بالا در خصوص تشکیل صندوق روستایی و جلب کمکهای مردی و مشکلات معلولین و همکاری با تسهیلگران برگزارگردید.

برپایه این خبر،  ابتدا  نورانی رییس اداره بهزیستی شهریار در خصوص وظایف چهار معاونت بهزیستی و حوزه توانبخشی و توانبخشی مبتنی بر جامعه  توضیحات جامع ارائه کردند و ضرورت تشکیل صندوق روستایی را با توجه به نیاز جامعه هدف و توانمند سازی این افراد بیان کردند.

همچنین، کارشناسCBR   نیز در خصوص مشکلات موجود در روستا ها و لزوم همکاری دهیاران و شوراهای روستاها با تسهیلگران وتفاهم نامه شهرداریها توضیحات لازم را ارائه کرده و با توجه به صحبتهای انجام شده قرار شد تسهیلگران هماهنگی بیشتر با رییس شورا و دهیار همکاری داشته و کار بصورت اصولی صورت پذیرد.

در پایان جلسه رییس شوراها و دهیاران در خصوص مشکلات معلولین و کمک های بهزیستی در زمینه اعتیاد ،زنان سرپرست خانوار  مسائل مهمی را مطرح و جناب آقای نورانی راهکارهای مناسب ارائه نمودند.

گفتنی است، در خصوص زمین های موقوفه و جذب خیر و ساختن مراکز تولیدی جهت اشتغال، مذاکره با رییس اداره بهزیستی و رییس شورای دهشادب الا صورت پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز