مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران:

اختصاص سهم ارزش افزوده مشکلات ورزش استان تهران را برطرف می کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۸:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۹۷۵
گل محمدی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در شهرستان قرچک اظهار داشت، اگر بودجه ها مصوبه از سالهای قبل اختصاص پیدا کند تا دهه فجر امسال ۲ فضای ورزشی جدید افتتاح می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در شهرستان قرچک گفت: در شهرستان قرچک سرانه ورزشی هر شهروند  ۳۴ سانتیمتر مربع است که با توجه به جمعیت و میزان ورزشکاران مناسب نیست.

منصور گل محمدی گفت:  اگر بودجه ها مصوبه از سالهای قبل اختصاص پیدا کند  تا دهه فجر امسال  ۲ فضای ورزشی جدید افتتاح می شود.

وی افزود: شهرستان قرچک هم در حوزه قهرمانی و هم در حوزه ورزش های پایه بسیار مستعد است اما در حوزه امکانات و زیر ساختهای ورزشی در قرچک بسیار ضعیف هستیم.

وی تاکید کرد: از ۵ میلیارد تومان بودجه ورزشی استان تهران تاکنون  هیچ مبلغی اختصاص پیدا نکرده است و ۹۷۰ میلیون تومان هم از بخش اعتبارات ملی هنوز اختصاص پیدا نکرده است.

گل محمدی با اساره به دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت :در دیدار با نمایندگان مجلس خواستار تصویب مبلغی از ارزش افزوده به ورزش استان تهران بودیم و اگر این امر محقق شود بخش بزرگی از مشکلات ورزش استان حل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز