کمک ۱۰ میلیونی برای تأمین ودیعه مسکن خانوار ۷ نفره در منطقه ۱۵

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۴:۲۷
کد خبر: ۶۴۸۹۸۱
حامی طرح اکرام ایتام 10 میلیون تومان برای ودیعه مسکن یک خانوار 7 نفره تحت حمایت کمیته امداد منطقه 15 تهران پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جعفر شایگان،رئیس اداره کمیته امداد منطقه 15 تهران بابیان اینکه حضور حامیان برای حمایت مادی و معنوی ایتام و مددجویان قابل‌تقدیر است، گفت: کمک‌های حامیان و خیران نیکوکار نقش بسزایی در ارائه خدمت و کمک‌رسانی به جامعه هدف و درنتیجه توانمندسازی آنان دارد.

وی با اشاره به کمک 10 میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام برای تأمین ودیعه مسکن یک خانوار هفت نفرِه تحت حمایت افزود: این حامی همچنین متعهد به پرداخت ماهیانه 300 هزار تومان اجاره مسکن این خانوار هفت نفرِ شده است.

شایگان ادامه داد: این حامی نیکوکار مدت هفت ماه است که با عضویت در طرح اکرام ایتام همکاری خود را با حمایت مادی و معنوی از یکی ایتام تحت حمایت آغاز نموده و کمک‌های تعهد شده خود را به‌صورت ماهیانه برای این یتیم پرداخت می‌کند.

رئیس اداره کمیته امداد منطقه 15 تهران بابیان این‌که تأمین سرپناه مناسب برای محرومان، انجام خدمات عمرانی در بخش‌های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از برنامه‌های این نهاد است، بیان کرد: نیکوکاران در می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد شهرستان قرچک و یا شماره‌گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ کمک‌های خود را به دست خانوارهای نیازمند برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز