عصر امروز صورت گرفت/ عکس و خبر

آغاز جشنواره زمستان ایرانی در مجموعه چهل سرا

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۰۵۱
جشنواره فصلی زمستان ایرانی با حضور مسئولین وزارت صنعت ، معدن و تجارت استان تهران آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، جشنواره زمستان ایرانی عصر امروز(چهارشنبه) با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران در مجموعه چهل سرای مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

رضاحسن خانی ، مدیراجرایی جشنواره زمستان ایرانی گفت: غرفه دارانی از چهارگوشه ایران در نمایشگاهی به  وسعت 4هزار متر مربع و 250 غرفه محصولات غذایی، شیرینی و سوغاتی شهرستان ها را عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف سازمان صنعت معدن و تجارت در ادامه افزود: عرضه گوشت و مرغ با قیمت مصوب دولتی در جهت رفاه حال شهروندان در آستانه شب یلدا تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در کنار عرضه محصولات مورد نیاز مردم در آستانه شب یلدا ، آشنایی مردم با فرهنگ های محلی از اهداف جشنواره زمستان ایرانی است.

حسن خانی گفت: سعی کردیم با حذف واسطه ، تولیدکنندگان داخلی اقلام مورد نیاز مردم را در آستانه شب یلدا تا 30 درصد تخفیف  عرضه کنند.

وی ضمن تاکید بر جایگاه نمایشگاه های فصلی گفت: در جشنواره زمستان ایرانی تلاش کردیم کیفیت محصولات عرضه شده نسبت به نمایشگاه های فصلی پیشین بهبود پیدا کند. فضاسازی بهتری برای رفاه حال شهروندان انجام گرفته است و در مورد غرفه داران نیز حساسیت بیشتری لحاظ شده است.

محمدرضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت: نمایشگاه های فصلی اقدامی در جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا به مردم است که خوشبختانه مورد اسقبال قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: حق شهروندان است که کالای با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند که در نمایشگاه های فصلی این هدف تا حدودی محقق شده است.

مس فروش در انتها تاکید کرد: نمایشگاه های فصلی در جهت اقصادی مقاومتی توانایی ایفای نقش بالایی دارد و همین موضوع مورد توجه و حمایت جدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است.

لازم به ذکر است جشنواره زمستان ایرانی تا تاریخ 1 دی ماه هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 در مجموعه چهل سرای مصلی امام خمینی  (ره) پذیرای شهروندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز