شهردار ورامین اظهار کرد:

پارکینگ‌های طبقاتی در شهر ورامین نصب می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۱۰۸
پارکینگ‌های طبقاتی در شهر ورامین نصب می شود
دهقان در ساخت پارکینگ های طبقاتی در جهت رفع ترافیک شهر ورامین تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا  استان تهران، دهقان شهردار ورامین ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین از کارخانه گسترش تجهیزات دانا تولید کننده انواع پارکینگ های مکانیزه در کشور بازدید کردند.

در ابتدای برنامه ضمن برگزاری نشست در محل کارخانه ، احمدی رئیس شورای شهر ورامین گفت : یکی از راه های عبور از بحران کمبود پارکینگ خودرو در مرکز شهر ورامین که به ‌صورت تصاعدی رو به افزایش است و ایجاد ترافیک می نماید اجرا و نصب پارکینگ طبقاتی است .

احمدی در ادامه افزود : امیدواریم فعالیت و تولیدات خاص این شرکت در عمران و آبادانی شهر ورامین نیز تأثیرات مثبتی داشته باشد.و پیشنهاد بنده این است ان شاءالله با حمایت شهردار و با جانمایی مناسب و نصب پارکنیگ های طبقاتی مشکل ترافیک شهر تا حد مطلوب مرتفع گردد .

در ادامه دهقان شهردار ورامین ضمن اشاره به معضلات و مشکلات ترافیکی که باعث رنجش مردم می شود افزود : باید برای جایگزینی تابلوهای مطلقاً ممنوع  در سطح شهر جای پارک خودرو نیز در نظر گرفته شود تا مشکلات مردم در امر پارکینگ مرتفع گردد .

دهقان بر لزوم سرمایه گذاری در ساخت پارکینگ های مکانیزه در جهت رفع گره ترافیکی شهر ورامین تاکید نمود و افزود : جانمایی و استقرار 3 دستگاه پارکینگ مکانیزه جهت نصب در شهر ورامین طراحی و برنامه ریزی گردیده است که با تشکیل کمیته ای با حضور معاونت شهرسازی در جهت رفع کسری پارکینگ شهر ورامین  اقدام خواهد شد .

در ادامه حسن میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت ضمن اشاره به جایگاه و ظرفیتهای تولید در شهرستان و همچنین فعالیتهای مهم و اثر بخش شرکت گسترش تجهیزات دانا افزود : فاز دوم برنامه ریزی جهت ایجاد مجموعه پروازی توسط شرکت فوق آماده است که در صورت موافقت طرح فوق توسط شهرداری با سرمایه گذاری توسط خود شرکت زمینه حضور  گردشگر در شهرستان بالا خواهد رفت و نقطه عطفی در شرستان ورامین صورت خواهد پذیرفت .

 

در پایان این نشست بازدیدی از روند تولید پارکینگ مکانیزه و خط تولید محصول واحد از نزدیک صورت پذیرفت .

قابل ذکر است : شرکت گسترش تجهیزات دانا به عنوان یک شرکت پیشگام در طراحی و تولید پله های مکانیزه عابر پیاده در سال ۱۳۸۳ و با هدف ارائه و ساخت تجهیزات مکانیزه در حوزه ترافیک شکل گرفت و پس از تجربه موفق کادر این مجموعه در مکانیزاسیون پله های عابر پیاده در تهران و شهرستان ها اقدام به مطالعه تکنولوژی های نوین در پارکینگ های خودرو و بالاخره موفق به ساخت اولین پارکینگ مکانیزه کشور در سال ۱۳۸۷ با ظرفیت ۱۸۰ واحد در منطقه ۱۹ تهران گردید .

هویت اصلی تولید و خدمات دهی این شرکت پیمانکاری برای شهرداری ها بوده و هم اکنون این کارخانه بااشتغالزایی 83 نفر مشغول فعالیت بوده و به کشورهای مصر ، عمان ، قطر و دبی صادرات داشته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز