حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران:

تهران مادری نامهربان برای شهرستان ری است

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۶۴۹۱۵۰
تهران مادری نامهربان برای شهرستان ری است
عضو شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش، تهران را مادر نامهربان ری خواند و گفت: کدام مادری فاضلاب، زباله، زندانی ها، بافت فرسوده و ... را به فرزند خود می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسن خلیل آبادی در دیدار اعضای شورای شهر تهران، ری و شمیرانات با مسئولان استانی با بیان این که ابنیه تاریخی تهران به شدت مورد تجاوز قرار گرفته است، افزود: برخی با تخریب ابنیه اقدام به ساخت و ساز های جدید کرده اند.

وی تهران را مادر نامهربان ری خواند و اضافه کرد: کدام مادری فاضلاب، زباله، زندانی ها، ، بافت فرسوده و … را به فرزند خود می دهد، دور حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بیقوله بدتر است.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان این که تعداد زندانیان فشافویه در حال بیشتر شدن از اهالی این بخش است، گفت: ۱۵ الی ۱۶ هزار زندانی در فشافویه است، در حالی که این بخش ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

خلیل آبادی اضافه کرد: عوارض این اماکن به ری داده نمی شود و سهم مردم ری تنها مشکلات این اماکن است.وی گفت: من به عنوان یک شهروند ساکن ری تقاضا دارم که این جلسات مشترک در ری برگزار شود، تا با آمار و ارقام مشکلات ری مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز