رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک خبر داد:

صدور ۴ مجوز موسسه فرهنگی، هنری و کانون آگهی و تبلیغاتی در قرچک

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۵:۲۳
کد خبر: ۶۴۹۷۰۰
صدور ۴ مجوز موسسه فرهنگی، هنری و کانون آگهی و تبلیغاتی در قرچک
بهروز مشتاق از صدور 2 مجوز موسسه فرهنگی، هنری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، بهروز مشتاق در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت:  موسسه فرهنگی هنری چند منظوره چیستا هنر پرداد به مدیر مسئولی زهرا عظیمی مجوز فعالیت را دریافت کرد.

وی افزود: همچنین موسسه فرهنگی هنری تک منظوره  با مدیریت جواد کامیار در زمینه هنرهای سنتی مجوز فعالیت ازسوی این اداره را دریافت کرد.

مشتاق با اشاره به اینکه  مجوز 2 کانون آگهی و تبلیغات صادر شده است، گفت: 2 کانون آکهی و تبلیغات آبرنگ سبز به مدیر مسوولی مسعود رضایی گوهر و گنجینه تبلیغ طلایی به مدیر مسوولی امیر قائم پناه در شهرستان قرچک موفق به دریافت مجوز شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک به سخن مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و اشتغال اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود اشتغال در کل کشور و شهرستان قرچک بر ان شدیم که با صدور مجوز 4 مجوز موسسه فرهنگی، هنری و کانون آگهی و تبلیغاتی در شهرستان قرچک حدود 20 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم مشغول فعالیت شدند.

وی بیان داشت: با افزایش موسسات و مراکز فرهنگی، هنری و تبلیغات درسطح شهرستان قرچک شاهد شکوفایی و رشد فرهنگ منطقه خواهیم بود.

مشتاق خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت مجوز و فعالیت در حوزه های فرهنگی، هنری و کانون آگهی و تبلیغاتی میتوانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ثبت نام کرده و مراحل قانونی دریافت مجوز را پیگیری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز