حضور رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در شهرستان پردیس

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۵:۵۰
کد خبر: ۶۴۹۹۷۴
حضور رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در شهرستان پردیس
رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی پس از ورود به شهرستان پردیس، با حضور در محل احداث پروژه ورزشی رویای شرق پردیس ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه، با مالک این مجتمع پیرامون ظرفیت ها و مشکلات موجود گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شهرستان پردیس با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی که برای برگزاری ملاقات مردمی خود با شهروندان به دفتر ارتباطات مردمی مجمع نمایندگان استان تهران در شهرستان پردیس آمده بود، پس از دیدار با تنی چند از شهروندان، به همراه مرتضی حیدری فرماندار پردیس با حضور در محل احداث پروژه ورزشی رویای شرق پردیس ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه، با مالک این مجتمع پیرامون ظرفیت ها و مشکلات موجود گفتگو کرد.
افراد حاضر سپس از معابر و محله های بخش جنوبی شهر بومهن بازدید کردند و با حضور در منظقه صنعتی شهر بومهن، پیرامون وضعیت اسناد مالکیت، واگذاری انشعابات توسط ادارات خدمات رسان و چگونگی ارائه خدمات شهری در این منطقه با رئیس شورای صنعتی بومهن دیدار و گفتگو کردند.
مسئولان در ادامه طی ملاقات با بخشدار بومهن، اعضای شورای شهر و شهردار بومهن، مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی این شهر و روستاهای بخش بومهن را بررسی کرده و مقرر شد طی برگزاری جلساتی با ادارات متولی برای رفع این مشکلات راهکارهای منطبق با توانمندیهای شهرستان ارائه شود.




 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز