سرپرست شهرداری گلستان:

چمن مصنوعی زمین فوتسال قلعه میر با یک میلیارد ریال اعتبار، تعویض می گردد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۹:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۴۴۶
چمن مصنوعی زمین فوتسال قلعه میر با یک میلیارد ریال اعتبار، تعویض  می گردد
مهندس عرب از تعویض چمن مصنوعی زمین فوتسال قلعه میر به ابعاد 1000 مترمربع و 1 میلیارد ریال اعتبار، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان ترویج ورزش را راهکاری مناسب برای ارتقای شاخص سلامت دانست و گفت: حمایت و توجه بیشتر به ورزش و مشارکت مردم در این امر می تواند باعث افزایش نشاط اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت شهروندان شود به همین خاطر شهرداری گلستان به تعویض یکی از چمن مصنوعی های شهر گلستان واقع در پارک جانباز درخشان و شهرداری ناحیه یک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال همت گمارد که تا پایان هفته جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیریت شهری گلستان افزود: ورزش جوانان و ایجاد مکانهای ورزشی جهت پر کردن اوقات فراغت آنها مورد غفلت واقع شده است و باید با احداث مجموعه های متعدد ورزشی و فرهنگی از بروز آسیب های اجتماعی در بین جوانان جلوگیری کنیم.

مهندس عرب توسعه نشاط اجتماعی در گرو ترویج ورزش خواند و ادامه داد: ورزش یکی از ضرورت های مهم در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط است و مردم باید نگاه جدی به فعالیت های ورزشی روزمره داشته باشند.

سرپرست شهرداری گلستان خاطر نشان ساخت: تاکنون در راستای ترویج ورزش خدمات عمرانی بسیاری در شهر انجام شده است که از جمله آنها می توان به احداث زمین چمن مصنوعی در پارک خطی رودخانه شادچای، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، نصب وسایل ورزشی در پیاده رو های محله میمنت آباد، شهرک امام حسین، بلوار 30 متری شهید ستاری، تعویض و ترمیم چمن مصنوعی پارک جانباز درخشان، مجموعه های ورزشی در سبزدشت و انتهای 24 متری شهید چمران و ... اشاره کرد که زمینه را برای حضور جوانان در عرصه های ورزشی فراهم می سازد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در صورت تخصیص بودجه مورد نیاز و تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و حمایت شورای محترم اسلامی شهر، تا پایان سال جاری شاهد افتتاح پروژه های متعددی از سوی این شهرداری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز