فرماندار قرچک در گفتگو با خبرنگاران:

تمسک مخالفان دولت به طناب پوسیده کمپین "از رأی خود پشیمانم"

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۶۱۹
تمسک مخالفان دولت به طناب پوسیده کمپین از رأی خود پشیمانم
مسعود مرسلپور اظهار داشت: راه اندازی کمپین "از رأی خود پشیمانم" نمونه دیگری از یأس پراکنی دشمنان ملت است و در واقع طناب پوسید ای است که مخالفان دولت بدان تمسک جسته اند.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، مسعود مرسلپور در جمع خبرنگاران افزود: اینگونه سناریوهایی که مخالفان دولت در کشور پیاده می کنند ظلم به نظام و دولت است. دولتی که با رأی اکثریت مردم روی کار آمده چرا باید مورد ستم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار اینگونه افراد از آنجا نشأت می گیرد که چون به قدرت نرسند سعی در تخریب افرادی دارند که مورد اعتماد مردم واقع شده اند. رفتار مخربان با راه اندازی این کمپین ها نشان می دهد که تشنه قدرت هستند و به فکر منافع خویش؛ در صورتیکه اگر به فکر ملت هستیم بایستی در کنار دولت خدمت نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: دولت یازدهم از این کارشکنی ها زیاد دید و دولت دوازدهم نیز به همین صورت اما آنچه که باید بدان امیدوار بود این است که دولت با اقداماتش، طراحان این سناریوی تازه را نیز ناامید خواهد کرد.

وی گفت: منتقدانی که نقد سازنده می کنند متوجه شده اند دولت از آنها استقبال کرده و خواهد کرد اما روی صحبت ما با اشخاصی است که انتقاداتشان بوی تخریب دولت و دلسرد کردن مردم می دهد از این رو وظیفه تمام اشخاصی که دل در گروی نظام دارند این است که مردم را آگاه کنند نه اینکه با ترویج دیدگاههای غلط برخی، ملت را گمراه نمایند.

 

نظر شما