مدیرکل کمیته امداد استان تهران مطرح کرد:

مددکاران باید امین و حافظ خانوارهای نیازمند باشند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۵:۱۶
کد خبر: ۶۵۱۰۱۲
مددکاران باید امین و حافظ خانوارهای نیازمند باشند
محسن ولیئی، از فعالیت‌های کارکنان و اقدامات صورت گرفته در کمیته امداد منطقه 11 به‌صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با حضور سرزده خود از فعالیت‌ها این نهاد بازدید و مشکلات و چالش‌های خدمت‌رسانی به مددجویان را در این منطقه موردبررسی قراردادند.

وی در جمع کارکنان این نهاد با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع، رسیدگی فوری به مشکلات مددجویان، گفت: کمک به مددجویان یکی از کارهای خداپسندانه و ارزشمند در جامعه اسلامی است و همه کارکنان کمیته امداد در هر مسئولیت و جایگاهی که هستند برای بهبود کیفیت خدمات‌دهی به محرومان تلاش کنند.

ولیئی یکی از مهم‌ترین پیامدهای طرح تکریم ارباب‌رجوع را حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی مراجعه‌کنندگان عنوان کرد و افزود : طبق منویات مقام معظم رهبری تکریم ارباب‌رجوع باید در دستور کار قرار بگیرد و در این راستا بیشترین اقدامات را در خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران مدیریت زمان را سرلوحه کار خود قرارداد و تأکید کرد: کارکنان این نهاد بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کارها و خدمات خود را به جامعه هدف ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه  باید رضایت خداوند را در اعمال و کارهای خود در نظر بگیریم، ابراز امیدواری کرد: به همت مدیران و امدادگران پرتلاش روند خدمات‌رسانی و رفع محرومیت از خانوارهای بی‌بضاعت و کم‌توان ایجاد شود و بتوانیم با رضایتمندی مددجویان رضایت خداوند را به دست آوریم.

ولیئی با اشاره به اینکه مددکاران خط مقدم کمیته امداد در ارتباط با خانوارهای تحت حمایت هستند، افزود: مددکاران با ارتباط و تعامل سازنده برای رفع نیازها و مشکلات خانوارهای تحت حمایت گام برمی‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بابیان اینکه هم‌اکنون هر مددکار به‌ طور متوسط 450 خانوار را تحت حمایت دارد ، تأکید کرد: مددکاران باید امین و حافظ اسرار نیازمند باشند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کارکنان امور اجرایی مشارکت‌های مردمی گفت: پایه اصلی فعالیت کمیته امداد مردم محور است و اعتماد عمومی مردم باعث تقویت فعالیت‌های کمیته امداد می‌شود.

 

ولیئی با اشاره به تعهد کمیته امداد استان تهران برای ساخت و بازسازی 313 مسکن در منطقه سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی گفت: باید همه همت خود را به کار ببریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های حامیان و خیران به نحو شایسته به هم‌وطنانمان در مناطق غرب کشور کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به برگزاری گل‌ریزان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور توسط کمیته امداد ری اشاره کرد و گفت: یکی از خیران حاضر در این مراسم متعهد به ساخت یک مدرسه با 12 کلاس برای زلزله‌زدگان غرب کشور شد.

وی گفت: کمک‌های حامیان و خیران نقش به سزایی در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان دارد.

شایسته ذکر است؛ مردم نوع‌دوست تهران برای کمک به ساخت و بازسازی مسکن هم‌وطنان زلزله‌زده در غرب کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌حساب ۱۴۸۲۱۸۴۴۷۵ نزد بانک ملت، شماره تلفن گویای ۷۳۵۵ و انتخاب کد ۱۷ و همچنین شماره‌گیری سامانه پیامکی #۹۹*۰۲۱*۸۸۷۷* و یا با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد اهدا کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه