رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران:

کلاس آموزش قران برای مددجویان منطقه ۱۲ تهران برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۲:۴۷
کد خبر: ۶۵۱۰۴۹
در هشت ماهه نخست امسال کمک معیشت 1500خانوار از محل جمع آوری زکات پرداختی نیکوکاران پاکدشتی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سید محمدرضا موسوی، رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران گفت: حوزه فرهنگی بر اساس ایفای رسالت بزرگ خود درراه شناخت قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی بین خانوارهای تحت حمایت برنامه‌های مؤثری را متناسب با مخاطبان در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) کمیته امداد منطقه ۱۲ برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: به‌منظور آگاهی سطح مددجویان تحت حمایت یک دوره آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و تفسیر با حضور ۵۷ نفر در قالب دو گروه مددجویان کم‌سواد و باسواد در حال برگزاری است.

موسوی با اشاره به اجرای طرح ترنم نور در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: در این ایام نیز با حضور 35 نفر از مددجویان تحت حمایت، برنامه‌های آموزشی قرآن در قالب طرح ترنم نور» با همکاری مؤسسات قرآنی برگزار شد.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران با اشاره به اهداف اجرای برگزاری کلاس آموزش و روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، گفت: احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی مددجویان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی همچنین از برگزاری کلاس آموزش کسب‌وکار با حضور ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: در این دوره آموزشی که در پنج جلسه برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان بافرهنگ کسب‌وکار، راه‌های شناسایی فرصت‌های شغلی مناسب، تکنیک‌های فروش و بازاریابی کالا و خدمات، آشنایی با اصول موفقیت در کسب‌وکار و پایداری طرح‌ها و مشاغل آشنا می‌شوند.

موسوی عنوان کرد: کمک به پایداری و ارتقاء ضریب موفقیت شغلی برای مددجویان، مجریان طرح‌های خودکفایی و افرادی که در شرف دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی هستند ازجمله افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز