در راستای اجرای تصمیمات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا:

فعالیت کارخانجات شن و ماسه ، آسفالت و بتن در شهرستان قدس متوقف شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۷:۳۸
کد خبر: ۶۵۱۱۴۶
فعالیت کارخانجات شن و ماسه ، آسفالت و بتن در شهرستان قدس متوقف شد
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از توقف فعالیت معادن و کارگاه های فرآوری شن و ماسه ، کارخانجات آسفالت و واحدهای تولید بتن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، حمید راحتی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تصمیمات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا مبنی بر تعطیلی واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت استان تهران به علت پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های هوا با قید فوریت دستور توقف موقت فعالیت به کلیه معادن و کارگاه های فرآوری شن و ماسه و کارخانجات آسفالت شهرستان قدس ابلاغ شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو اکیپ از یگان حفاظت محیط زیست شهرستان صبح امروز به منطقه اعزام شدند، افزود: کارشناسان این اداره فعالیت کلیه منابع ثابت آلودگی هوا و واحدهای با پتانسیل بالای آلودگی هوا را پایش کرده و در صورت برخورد با تخلف زیست محیطی به استناد ماده ۳ و ۱۲ قانون هوای پاک راساً نسبت به جلوگیری از فعالیت واحدهای خاطی اقدام خواهند کرد.

همچنین  در شهرستانهای رباط کریم، پاکدشت و شهرری از سوی روسای ادارات مجیط زیست، ابلاغ اخطاریه توقف فعالیت به کلیه واحدهای شن و ماسه ، بتن آماده ، آسفالت بر اساس مصوبات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای ارسال گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز