پیام فرماندار ورامین به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۵۱۳۹۸
پیام فرماندار ورامین به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه
محمدرضا یوسفی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در پیامی گفت، حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی میتوانند باعث رشد و تعالی جامعه شده و اهداف پیش بینی شده در دست یابی به رشد علمی را محقق کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران ؛ محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

انسان های بزرگ در طول حیات خویش همواره منشاء اثر گذاری در جامعه بوده و پس از رحلت از این دنیا نیز نامشان ، مسیر را برای دست یابی به اهداف والا روشن می سازد که یقینا شهید مفتح ، از این دست انسان های خدایی است که به دلیل ارتباط موثر با حوزه و دانشگاه توانست پیوندی عمیق بین این دو نهاد علمی ایجاد کند.

بی شک ، حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی تربیت کننده انسان های متخصص و متعهد در کنار یکدیگر همچون دو بال پرنده می توانند باعث رشد و تعالی جامعه شده  واهداف پیش بینی شده در دست یابی به رشد علمی را محقق کنند.

زمانی که فعالیت های علمی دانشگاه به عنوان مرجع تحقیق و آموزش با تلاش های حوزه در تربیت عالمان دینی در کنار یکدیگر قرار گیرد ، جامعه به رشد و تعالی دست پیدا می کند و پیشرفت های علمی امروز جامعه حاصل این پیوند عمیق و مستحکم است.

اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید مفتح ، بر پیوند هر چه مستحکم تر شدن پیوند حوزه و دانشگاه تأکید کرده و این روز را به دانشگاهیان و حوزویان تبریک عرض می نمایم.

محمدرضا یوسفی

فرماندار شهرستان ورامین

 

نظر شما