دستگاه نماز ، دستگاهی جدید جهت آموزش نماز

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۹:۲۱
کد خبر: ۶۵۱۸۶۴
دستگاه نماز ، دستگاهی جدید  جهت آموزش نماز
عقیل بهمنی مدیرفروش محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان گفت، دستگاه نماز ، دستگاهی جدید جهت آموزش نماز کودکان است که والدین میتوانند با هدیه آن به کودکان نقش بسیار موثّری در تربیت فرزندانشان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، عقیل بهمنی در اینباره گفت: دستگاه نماز یک دستگاه جدید جهت آموزش نماز و افزایش  علاقمندی کودکان به یادگیری و انجام فریضهی الهی تولید شده است که مورد حمایت ستاد اقامه ی نماز هم قرارگرفته است و این دستگاه درقالب یک پکیج شیک وزیبا شامل دستگاه نماز، سجاده، مهر، تسبیح، باتری و بروشور عرضه شده است که می تواند بهترین  هدیه برای فرزندان عزیزتان باشد.

این دستگاه مزایای بسیار خوبی از جمله: سهولت در یادگیری نمازهای پنجگانه برای ردههای سنی مختلف  برطرف شدن شکیات و جلوگیری از اشتباهات در نماز، آموزش به سادهترین شیوه برای علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به امر نماز طراحی شده است.

عقیل بهمنی در ادامه افزود: این پکیج سبک و قابل حمل قابل استفاده در سخت ترین شرایط و درمدت زمان کوتاه بدون احتیاج به سیم برق یا شارژ باتری است .

از دیگر مزایای این دستگاه عدم دخالت آموزش فرد به فرد و جلوگیری از اشتباهات در نماز، افزایش جذابیت نماز برای نمازگزار است. همچنین  این محصول در بازیهای دسته  جمعی بچه ها نمازجماعت را تداعی میکند و برای افراد سالمند  جهت یادآوری رکعت مفید میباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که دستگاه نمازخوان از 8 کلید تشکیل شده است که این کلیدها شامل: 1.اذان 2.نمازصبح 3.نمازظهر 4.نمازعصر 5.نمازمغرب 6.نمازعشاء 7. دعای فرج 8.کلیدقطع و وصل  میباشد. بافشار کلیدها نمازهای واجب پنجگانه با صدای زیبا و رسا به همراه مکبر به صورت کامل اجرا میشوند و همچنین میتوانید از  آوای زیبای اذان ودعای فرج قبل و بعد از ادای فریضهی نماز فیض ببرید.

علاقه مندان جهت دریافت محصول فوق با شماره 09124189528 تماس حاصل فرمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز