در هشت ماهه نخست امسال؛

۷۱مورد خدمات عمرانی به مددجویان ملاردی ارائه شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۳۵۹۷
۷۱مورد خدمات عمرانی به مددجویان ملاردی ارائه شد
رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد گفت، در هشت ماهه نخست امسال 71 مورد خدمات عمرانی در خش‌های خرید و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ملارد ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی در بخش مسکن یکی از رویکردهای کمیته امداد است، گفت: در هشت‌ماهه نخست امسال 71 مورد خدمات عمرانی در بخش‌های خرید و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه‌ای به مبلغ 302 میلیون و 380 هزار تومان ارائه شد.

وی افزود: از این تعداد خدمات ارائه‌شده، 57 مورد در بخش تعمیرات مسکن با هزینه‌ای به مبلغ 87 میلیون و 280 هزار تومان ارائه‌شده است.

محمدی بابیان اینکه در همین مدت‌زمان 15 مورد خرید مسکن مددجویی انجام‌شده، بیان کرد: سه مورد خرید مسکن مهر، 11 مورد مسکن شهری و دو مورد خرید مسکن در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز با همکاری بسیج سازندگی ملارد خریداری‌شده است.

رئیس کمیته امداد ملارد افزود: برای خرید مسکن مهر و شهری مددجویان تحت حمایت 297 میلیون و 880 هزار تومان و ساخت دو مسکن با همکاری بسیج سازندگی در قالب طرح های مبتنی بر نیاز بیش از 90 میلیون تومان  پرداخت‌شده است.

وی گفت: کمک به خرید و ساخت مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک‌های خیران و آورده مددجو انجام می‌شود.

 

نظر شما