در ۹ ماهه نخست امسال محقق شد؛

ارائه خدمات آموزش خانواده به ۱۴۵۰ مددجوی منطقه ۷ تهران

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۹:۲۹
کد خبر: ۶۵۵۲۹۷
ارائه خدمات آموزش خانواده به ۱۴۵۰ مددجوی منطقه ۷ تهران
در 9 ماهه نخست امسال خدمات آموزش خانواده به هزار و 450 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه 7 تهران ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، رئیس کمیته امداد منطقه 7 تهران گزارشی از عملکرد این نهاد در بخش آموزش خانواده و اعزام به اردو ارائه کرد.

 احمد شریفی، رئیس کمیته امداد منطقه 7 تهران با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزش خانواده گفت: این آموزش‌ها برحسب نیاز و شرایط مددجویان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در 9 ماهه نخست امسال در قالب طرح آموزش خانواده هزار و 450 مددجو از برنامه‌های آموزشی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، افزود: برنامه‌های آموزش خانواده با موضوع روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن برای دو گروه باسواد و کم‌سواد، اعتقادی، احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، مدیریت کسب‌وکار ازجمله کلاس‌های آموزشی است که در این مدت‌زمان برگزارشده است.

شریفی با اشاره به اینکه در 9 ماهه نخست امسال 626 نفر به اردوهای درون و برون‌استانی اعزام‌شده‌اند، گفت: تا پایان دی‌ماه جاری نیز 120 نفر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد منطقه 7 تهران بابیان اینکه طرح شوق زیارت با همکاری نیکوکاران برای اعزام مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود، یادآور شد: طرح شوق زیارت برای اعزام آن دسته از مشتاقان اهل‌بیت که به دلیل نیاز مالی امکان زیارت اهل‌بیت را ندارند از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سفرهای زیارتی کربلا، مشهد و قم اعزام می‌شوند.

وی درباره نحوه مشارکت خیران درزمینهٔ اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلا گفت: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه هفت تهران و یا شماره‌گیری سامانه تلفنی 7355 اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز