پیام رئیس شورای اسلامی شهر شهریار :

۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۸:۴۶
کد خبر: ۶۵۶۰۶۹
۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
علی مهدور گفت، مردم ایران با آگاهی و درایت همواره پشتیبان ولایت بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند و در شرایط حساس کشور با نثار جان خود،دشمنان را از سرزمین خون و شهادت بیرون راندند .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، پیام رئیس شورای اسلامی شهر شهریار بمناسبت 9 دی ، در پیامی گفت، نه  دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ایران با آگاهی و درایت همواره پشتیبان ولایت بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند و در شرایط حساس کشور با نثار جان خود،دشمنان را از سرزمین خون و شهادت بیرون راندند .

مهمترین گام برای شناخت عمق و هسته اسلام با پایبندی برمعیارهای دینی و تابعیت از ولایت فقیه شکل خواهد گرفت و انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام خمینی و با بصیرت وآگاهی مردم به پیروزی رسید و این بصیرت همیشه قدرت و اقتدار ایرانیان را به نمایش گذاشت،نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در مسیر اقتدار و عزت خود با توطئه ها همراه بوده است و همه توطئه دشمنان با رهنمود های ولایت فقیه شکست خورد.

رمز این موفقیت پیروی از منویات مقام معظم رهبری  ،پشتیبانی و حمایت ملت ازارزش ها و دستاوردهای انقلاب و ولایتمداری ملت بزرگ ایران است .

بزرگداشت این روز نمایانگر عشق و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اینجانب با گرامیداشت روز نهم دی ماه ،توفیق روزافزون مردم عزیز میهن اسلامی بویژه مردمان سخت کوش سرزمین کار و تلاش و نیز مردم مومن و متعهد و ولایتمدار شهریار را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

امیداست با عنایت خداوند متعال توفیق حفظ و پاسداشت مستمر ارزشهای نظام مقدس کشورمان تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) را داشته و در همه صحنه ها شاهد حضور مردم ولایتمدار این مرزو بوم،بویژه مردم با بصیرت شهر شهریار باشیم.

علی مهدور

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز