مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد؛

سپرده گذاری ۲۳ میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی در صندوق امداد ولایت

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۳:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۶۸۱
سپرده گذاری ۲۳ میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی در صندوق امداد ولایت
محسن ولیئی در گردهمایی رؤسای ادارات اظهار داشت، نیکوکاران تهرانی در هشت ماهه نخست امسال 23 میلیارد تومان درشعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت شعب صندوق امداد ولایت در استان تهران، گفت: نیکوکاران در هشت ماهه نخست امسال 23 میلیارد تومان در شعب صندوق امداد ولایت استان سپرده گذاری کرده‌اند.

وی بابیان اینکه هشت هزار و 284 فقره وام کارگشایی و اشتغال‌زایی به مبلغ 35 میلیون و 337 هزار تومان به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط در هشت‌ماهه نخست امسال از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان تهران پرداخت‌شده است،افزود: پرداخت این مبلغ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 198 درصد رشد داشته است.

ولیئی با تاکید براینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، یادآور شد: هفت هزار و 296 فقره وام کارگشایی به مبلغ 21 میلیارد و 187 میلیون تومان و 988 فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ 14 میلیارد و 150 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان تهران و متقاضیان واجد شرایط پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، بیان کرد: خیران با حضور در شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند.

ولیئی ادامه داد: خیران،صندوق‌های خانگی و محلی،مؤسسات خیریه، مساجد، اتحادیه‌ها و ادارات می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سهیم شوند.

وی با یادآوری اینکه نیکوکاران می‌توانند پس از سپرده‌گذاری، فرد متقاضی تسهیلات را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند، بیان کرد: این صندوق به‌عنوان کارگزار، وام موردنظر را به درخواست‌کننده پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیران بتوانیم شرایط مناسبی برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.

ولیئی با اشاره به پرداخت صدقه الکترونیکی، گفت: پرداخت صدقه به روش‌های نوین الکترونیکی از طریق اپراتورهای تلفن همراه باهدف تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی و افزایش اعتماد عمومی راه‌اندازی شده است و خوشبختانه مردم استان تهران در این زمینه استقبال خوبی داشته‌اند.

وی افزود: مردم استان تهران می‌توانند از طریق شماره‌گیری سامانه تلفن گویای 7355 و ussd سامانه پیامکی #021*8877* صدقات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تأکید کرد: حامیان و خیران پشتوانه کمیته امداد در رسیدگی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد هستند.

ولیئی در ادامه به کمک‌های مردم نوع‌دوست تهران به مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور اشاره و بیان کرد: تاکنون مردم استان تهران هفت میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به مردم مناطق زلزله‌زده این مناطق کمک کرده‌اند.

وی، یادآور شد: همچنین 74 کانکس توسط خیران استان تهران از طریق کمیته امداد برای مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به شناخت ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان تهران اشاره کرد و گفت: با تمرکز بر ظرفیت‌های شناسایی‌شده به دنبال جذب مشارکت‌های مردمی برای ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان توسط ادارات کمیته امداد استان هستیم.

 

نظر شما