مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران اظهار داشت:

تحقق یافتن طرح مبارزه با بیسوادی بسیار مهم است

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹:۰۷
کد خبر: ۶۵۷۶۵۴
تحقق یافتن طرح مبارزه با بیسوادی  بسیار مهم است
سیاوش شهریور مبارزه با بیسوادی را در جهت تحقق اهداف عالی و عدالت مهم برشمرد و تصریح کرد: جهل در پیوند با قدرت و ثروت دشمن بزرگ آزادی و عدالت طلبی است .

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان تهران گفت: استان تهران به عنوان پایتخت و ام القرا و از ارزشمندترین استان های حوزه تصمیم گیری ملی است و هر اتفاقی در استان تهران می تواند تبدیل به یک پروتکل ملی شود.

 
وی با اشاره به اهمیت سند هم افزایی که در ذیل تقسیم کار ملی، سند مهمی است افزود: تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی در بالاترین سطح پیام آشکاری به مدیران استان است که سوادآموزی را جدی بگیرند .
 
شهریور ادامه داد: استاندار تهران در جلسه ای مقرر فرمودند آموزش و پرورش تهران و شهرستان های استان تهران برای ۹۰ هزار بیسواد شهر تهران و ۱۶۰ هزار بیسواد شهرستان های استان تهران برنامه ای ۴ ساله با کمک فرمانداران تهیه کنند تا با اجرای آن بتوانیم تا پایان دولت دوازدهم جشن پایان بیسوادی را در استان برگزار کنیم.
 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران مبارزه با بیسوادی را در جهت تحقق اهداف عالی و عدالت مهم برشمرد و تصریح کرد: جهل در پیوند با قدرت و ثروت دشمن بزرگ آزادی و عدالت طلبی است به طوریکه داعش همه سربازانش را از طبقه های کمتر باسواد جهان سوم جذب کرده بود .
 
وی ابراز امیدواری کرد: شهرداران با تقسیم کار محلی و ناحیه ای در اجرای برنامه های شورای سوادآموزی در جهت رفع بیسوادی در استان همکاری کنند.
 
شهریور در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل دبیرخانه ستاد سمن های حوزه مدیریت بحران در استان خبر داد و افزود: در این دبیرخانه همه سازمان های مردم نهاد استان در ذیل محورهای پیش بینی شده قانونی تقسیم بندی شده اند تا در زمان های بحرانی سمن ها به یاری آیند و نیاز است تا فرمانداران این موضوع را به دفاتر اجتماعی خود برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز