گل محمدی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و شهرستان اسلامشهر:

مشکلات استادیوم ۵ هزار نفره اسلامشهر برطرف و آماده افتتاح می شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۰۹۰
مشکلات استادیوم ۵ هزار نفره اسلامشهر برطرف و آماده افتتاح می شود
جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و شهرستان اسلامشهر، با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز (دوشنبه) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، در جریان این جلسه که در حضور فرماندار اسلامشهر و آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان تشکیل شد، مواردی به تصویب رسید که براساس آن، سرانه زیرساختهای استان، افزایش پیدا خواهد کرد.
 
رضا گل محمدی با اشاره به مصوبات این شورا گفت: مشکلات استادیوم 5 هزار نفره اسلامشهر و جاده دسترسی به آن، توسط کارگروه فرمانداری برطرف خواهد شد تا آماده افتتاح شود.
 
photo_2018-01-08_02-44-33
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: براساس این مصوبات، طی 4 سال آینده، احداث 10 باب زمین چمن طبیعی پیش بینی شده که با اجرای این طرح و ساخت 24 مکان ورزشی تا پایان برنامه ششم، سرانه زیر ساختهای استان تهران از 49 صدم سانتی مترمربع به 75 صدم سانتی متر مربع افزایش می یابد که اعتبارات آن از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین می گردد.
 
وی همچنین از دو مجوز شورا به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد گفت: براساس این مجوزها، 2 پروژه ورزشی ده عباس و قاسم آباد اسلامشهر از طریق ماده 27 دهیاری واگذار خواهد شد.

 

photo_2018-01-08_02-44-28

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز