فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

تسریع در اجرای عملیات و تحویل گاز در روستاهای شهرستان فیروزکوه

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۵:۰۴
کد خبر: ۶۶۰۴۳۲
تسریع در اجرای عملیات و تحویل گاز در روستاهای شهرستان فیروزکوه
جلسه بررسی مسائل مربوط به گازرسانی روستاهای دهستان حبله رود و پشتکوه و بخش ارجمند برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، جلسه ای با محوریت گازرسانی به روستاهای دهستان حبله رود و پشتکوه و بخش ارجمند به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان و با حضور مدیران کل استان تهران،  در محل فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس طاهری ضمن خیرمقدم به مدیران کل بیان داشت: پیرو درخواستهای بحق مردم جهت استفاده از نعمت گاز در روستاها و همچنین قول مساعد مدیرکل وقت گاز استان تهران مبنی بر گاز رسانی به تمامی روستاهای شهرستان، مجموعه ادارات مربوطه در شهرستان اقدامات خوبی انجام داده و با سیاست های دولت و شرایط شهرستان پیشرفت خوبی داشته اند ولی برخی مسائل در سطح استان باید صورت پذیرد و اجرای عملیات گازرسانی مستلزم هماهنگی لازم بین دستگاهها مربوطه در این پروژه می باشد و درخواست ما در شهرستان این است هرچه سریع تر این اقدامات انجام گردد تا مردم ما در تمامی روستاها از این نعمت برخوردار گردند.
وی افزود: در حال حاضر نیز در برخی روستاها طراحی اجرای پروژه و عملیات حفاری و لوله گذاری در حال انجام است ولی مطالبه ما تسریع در اجرای عملیات و تحویل گاز در منازل روستایی می باشد.
 
در ادامه جلسه مسئولین ادارات کل استان تهران نیز در خصوص موانع موجود در اجرای این پروژه مطالبی بیان داشتند که در اینخصوص نیز بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد موانع به زودی برطرف و اجرای پروژه تسریع یابد. تعریض و احداث جاده محور فیروزکوه به سمنان در مناطق کوهستانی ، معارضین املاک شخصی در محل اجرای پروژه لوله گذاری در برخی مناطق شهرستان ، تعیین حدود و سطح آب سد نمرود جهت گازرسانی به روستای سله بن ، احداث جاده جدید روستای ورسخواران از جمله موانع مطرح شده بود که مقرر گردیده تمامی موارد به قید فوریت با استان مکاتبه و تعیین تکلیف گردد.
 
مهندس طاهری در پایان اظهار داشت: ما در مجموعه شهرستان آماده هرگونه همکاری با مسئولین هستیم تا با کمک و تعامل دستگاه های مرتبط مشکلات را رفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز