فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد:

کشف ۲۱ قطعه اشیای عتیقه در شهرستان قرچک

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۵:۳۸
کد خبر: ۶۶۲۷۷۳
کشف ۲۱ قطعه اشیای عتیقه در شهرستان قرچک
سردار عبدالــرضا ناظــری در پی کشف 21 قطعه اشیای عتیقه در قرچک اظهار داشت، اشیاء زبان گویای گذشتگان و سند ملی تاریخی محسوب می شوند و نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق اشیای عتیقه به شدت برخورد می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، سردار عبدالــرضا ناظــری در خصوص کشف 21 قطعه اشیای عتیقه گفت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد سود جو و فرصت طلب در زمینه قاچاق و فروش اشیای عتیقه در  قرچک  ،  موضوع در دستور پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل فعالیت و اختفای قاچاقچیان با هماهنگی مقام قضائی به همراه  تنی چند از کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی قرچک به محل اعزام و مکان مورد نظر را بازرسی کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: در بازرسی از این محل دهها  قطعه اشیای عتیقه با قدمت بیش از سه هزار سال کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه این اشیاء زبان گویای گذشتگان و سند ملی تاریخی محسوب می شوند اذعان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق اشیای عتیقه به شدت برخورد می کند و از شهروندان انتظار می رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز