سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پیشوا منصوب شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۷:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۲۱۸
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پیشوا منصوب شد
با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، طی حکمی که از طرف “ گلمحمدی ” صادر شد، روح الله طاهری گندمانی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان معرفی شد.

مراسم معرفی سرپرست جدید امروز در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با حضور نادر شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، مهدی صداقت رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ، علی اصغرپورکارشناس ورزشی و ستاردارابی مسئول گزینش اداره کل ، روسای هیئت های همگانی، کشتی ، والیبال ، بومی محلی و پرسنل اداری شهرستان پیشوا انجام شد.

شاملو در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پیشوا اظهار کرد: شهرستان پیشوا در عرصه‌های مختلف ورزشی دارای پتانسیل و ظرفیت مناسبی است و انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت و امکانات موجود، ورزش شهرستان در مسیر توسعه و رشد بیشتر حرکت کند که با  توجه به ضعیف بودن اعتبارات ، منابع انسانی و زیرساختها در ورزش شهرستان پیشوا باید با همدلی و تعامل دوسویه با نهادها و ادارات رو به جلو حرکت کرد.

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل بر ضرورت فراهم کردن امکانات مناسب برای رشد و توسعه ورزش و توجه به مسائل و مشکلات جوانان تاکید کرد و افزود: جوانان علاقه مندی زیادی به سمت ورزش دارند و با توجه به جمعیت جوان شهرستان، این علاقه مندی نیز در این شهرستان قابل مشاهده است و باید از طریق جذب خیرین ورزش یار مشکلات کمبودها مرتفع گردد.

شاملو تاکید کرد: هیئت های ورزشی باید مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند و با برنامه ریزی منظم و مدون، زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: باید این نکته نیز مورد توجه قرار گیرد که در اداره ورزش و جوانان به همان اندازه که به موضوع ورزش اهمیت داده می شود، موضوع و مسائل جوانان مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون مدیرکل اظهار داشت: تغییروجابجایی مدیران در سطوح مختلف مدیریتی دور از ذهن نیست اما باید گفت که با توجه به کمبودمنابع مالی قبول مسئولیت شجاعت و هنر میخواهد و در کنار این دو حمایت همه جانبه مسئولان ، هیئت های ورزشی و ارتباط خوب با استان میتواند در بهبود عملکرد ها موثر باشد.

گفتنی است در این جلسه، با حکم رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روح الله طاهری گندمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا معرفی و از خدمات 20 ماهه امیر موسی زاده رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر شد.

طاهری گندمانی دانشجوی سال آخر دکترای رشته تربیت بدنی (فیزولوژی ورزش) و فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، داور ملی ، بازیکن تیم ملی فوتبال دانشجویان و جوانان ایران،  مربی فوتبال درجه B آسیا ، دارنده 22 کارت مربیگری و داوری در رشته های ورزشی مختلف ، رئیس اسبق اداره بازرسی اداره کل ، رئیس واحد نظارت راهبردی اداره کل ، رئیس مرکز پایگاه قهرمانی اداره کل ، معاونت حوزه شمالشرق استان تهران ، رئیس امور مجامع هیئت های ورزشی استان تهران ، مسئول نظارت برآموزش هیئت های ورزشی استان تهران  و از نیروهای رسمی وزارت ورزش وجوانان است که دارای 12 سال سابقه می‌باشد

در بخشی از این حکم آمده است :

با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی و به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا منصوب میشوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و با توجه به توانائیهای ورزش منطقه و استفاده بهینه از نیروی انسانی کارامد موجود در تحقق اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان تهران موفق و موید باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز