در بین ۱۳۰ کشور دنیا و با ارزیابی بنیاد جهانی انرژی:

شرکت آب و فاضلاب استان تهران دو جایزه بین المللی کسب کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۲:۰۲
کد خبر: ۶۶۳۷۵۱
شرکت آب و فاضلاب استان تهران دو جایزه بین المللی  کسب کرد
در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی دو جایزه بین المللی به جهت اجرای طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران (طرح سلامت) و تولید برق از طریق شبکه آب تهران به این شرکت اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانست دو جایزه بین‌المللی بنیاد جهانی انرژی را کسب کرد.

در حاشیه هیجدهمین بنیاد جهانی انرژی ( مراسم جهانی آب ) محمد پرورش، مدیرعامل آبفای استان تهران در تشریح چگونگی کسب دو جایزه بین اللملی و تشریح  این دو پروژه که از میان طرح‌های 130 کشور برگزیده شد، گفت: طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران (طرح سلامت)، بخشی از طرح جامع آب‌رسانی به تهران بود که شامل ٢١ کیلومتر خط انتقال است و با اجرای آن تمام نقاط تهران از نظر کیفیت آب «سبز» شده است و هیچ دغدغه‌ای از جهت کیفیت آب در تهران وجود ندارد.

 

 

وی افزود: با تکمیل طرح جامع آب‌رسانی تهران (رینگ تهران) در هر زمان در صورت لزوم می‌توان آب را از هر نقطه به نقاط دیگر منتقل کرد.

پرورش همچنین به دومین جایزه این شرکت اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از انرژی‌های نو از جمله انرژی آب در دستور کار آبفای استان قرار داشته است و با توجه به حرکت ثقلی آب در بخش‌هایی از شبکه توزیع آب تهران و وجود بیش از ۶۰۰ دستگاه شیر فشارشکن، طرحی را برای ساخت و نصب توربین روی شبکه تدوین و اجرا کرده‌ایم که جایزه ویژه بنیاد جهانی انرژی را کسب کرد.

 

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به سامانه اسکادای آبفای استان تهران گفت: در حال حاضر ارتباط برخط در حوزه آب‌رسانی داریم که این امر اتفاق بزرگی است و امکان مدیریت کامل تاسیسات و شبکه آب‌رسانی را به ما می‌دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز