مدیر آموزش وپرورش شهریار تاکید کرد:

همکاران و دانش آموزان باید در مسائل آموزشی مدارس مشارکت داشته باشند

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۴۱۲۹
همکاران و دانش آموزان باید در مسائل آموزشی مدارس مشارکت داشته باشند
مجید پارسا، بابیان اینکه سعی شود در مسائل آموزشی ومدارس از مشارکت همکاران و دانش آموزان استفاده شود گفت :آموزش صرفا اموختن علوم ،فنون و محفوضات علمی نیست و بلکه آموزش بایدطوری باشد که در زندگی شخصی دانش آموزان نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران: صبح امروز جلسه ستاد شاهد آموزش وپرورش شهریار با حضور مدیر آموزش وپرورش ،رئیس بنیاد جانبازان و ایثارگران شهریار و مدیران مدارس شاهد در مدرسه شاهد طیبه برگزار شد.

 مدیر آموزش وپرورش شهریار بابیان اینکه سعی شود در مسائل آموزشی ومدارس از مشارکت همکاران و دانش آموزان استفاده شود گفت :آموزش صرفا اموختن علوم ،فنون و محفوضات علمی نیست و بلکه آموزش بایدطوری باشد که در زندگی شخصی دانش آموزان نقش بسزایی داشته باشد.

مجید پارسا در ادامه افزود: برای رسیدن  به توسعه پایدار باید انسان بودن را به دانش آموزان بیاموزیم .

وی با اشاره به اینکه تربیت بر آموزش مقدم است از مدیران حاضر در جلسه خواست که زندگی اجتماعی ،باهم زندگی کردن و روح پرسشگری را در دانش آموزان پرورش دهند.

این مسئول در پایان آموزش های علمی و مذهبی را مکمل یکدیگر دانست و یادآور شد اگر هردو مقوله به دانش آموزان آموزش داده شودما در جامعه شاهد بی احترامی به طبیعت،حقوق شهروندان وحقوق حیوانات نخواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز