شهردار منطقه ۲۰:

استفاده از حمل و نقل عمومی در زمان بارش بهترین گزینه برای کاهش ترافیک بین شهری است

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۱۴۷
استفاده از حمل و نقل عمومی در زمان بارش بهترین گزینه برای کاهش ترافیک بین شهری  است
سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 استفاده از حمل و نقل عمومی در زمان بارش را بهترین گزینه برای کاهش ترافیک بین شهری دانست

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: تدابیر لازم برای مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارش های زمستانه از سوی مدیریت شهری انجام شده است و تیم های اجرایی برای اعزام به نقاط حساس و آبگیر احتمالی در آماده باش هستند.

صفوی با اشاره به اینکه پاکسازی مسیلها و کانال های هدایت آب های سطحی از برنامه های مستمر و اولویت دار مدیریت شهری بوده است، افزود: نقاط حساس و مهم منطقه نیز از طریق 30 دوربین نظارت تصویری در میادین و بزرگراه های شهری آنلاین رصد می شوند تا در صورت بروز بحران های احتمالی در کمترین زمان رفع خطر شود.

  وی استفاده از حمل و نقل عمومی در زمان بارش را بهترین گزینه برای کاهش ترافیک بین شهری برشمرد و گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و بارش های زمستانه، ناوگان حمل ونقل عمومی در موقعیت های پرمسافر تقویت شده است تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود.

صفوی ادامه داد: 14 سایت برف روبی نیز در موقعیت های مهم و قابل دسترس از جمله بزرگراه شهید کریمی و خیابان های شهید نبی پور، شهید دستواره، شهید رجایی، ورامین، دهخدا و میادین مادر، شهید بروجردی و شهید حسن زاده تجهیز به ملزومات برف روبی هستند و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

وی یادآور شد: 180 مخزن ویژه ملزومات ضدیخ در سایت های برفروبی جانمایی شده و در صورت نیاز و تقاضا در زمان بارش، 70 مورد نیز آماده نصب است.

شهردار منطقه 20 به لزوم مشارکت شهروندان نیز اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان با اطلاع دقیق نشانی آبگرفتگی و یا آب ماندگی های احتمالی سطح شهر، از طریق سامانه 137 می توانند با مجموعه مدیریت شهری مشارکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز