رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس:

معرفی همه جانبه شهدا چراغ راه زندگی نسل های جدید است

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۵۴۵۹
معرفی همه جانبه شهدا چراغ راه زندگی نسل های جدید است
ابوطالب آذربرا با تاکید حفظ یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: معرفی همه جانبه شهدا چراغ راه زندگی نسل های جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، ابوطالب آذربرا در حاشیه یادواره شهدای غواص در  گفت و گو با برنا گفت: رتبه شهدا در نزد خداوند بسیار رفیع و حجتی حیرت انگیز است بنابراین دعا کردن برای اینکه مرگ آدمی به شهادت ختم شود از مهمترین دعاها به شمار می‌رود و در این میان وجود خانواده شهدا نیز مایه برکت برای جامعه ما است.

وی عنوان کرد: رزمندگان برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از میهن جان خود را فدا کردند تا امروز شاهد ایرانی مستقل، آباد و توسعه یافته باشیم.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: یکی از روشهایی که می توانیم به این بزرگواران ادای دین کنیم شناساندن همه جانبه شهدا و مسیر زندگی آن عزیزان برای نسلهایی است که آنان را به خوبی درک نکرده اند.

آذربرا اظهار داشت: عملیات کربلای ۴ با رمز یا محمد(ص) انجام شد، متاسفانه این عملیات لو رفته بود که همین امر موجب شهادت مظلومانه رزمندگان غواص شد که تداعی کننده مظلومیت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشورا بود.

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس گفت: یادواره شهدای غواص به‌ منظور تکریم و تعظیم از مقام شهدا و 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 و 5 که درس از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت را در عمل به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام حماسه‌ای جاوید آفریدند، برگزار شد.

این یادواره به همت کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهرقدس و با همکاری کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران، شورای اسلامی، شهرداری، سازمان فرهنگی ورزش، سپاه پاسداران و بنیاد شهید در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان قدس برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز