معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین:

برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۵۵۰۲
برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد
سعیدیان در جلسه کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان ورامین گفت، برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، جلسه کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی، با حضور سعیدیان، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، حجت‌ الاسلام زوبین، رئیس تبلیغات اسلامی و مسئولین ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری، برگزار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین در این جلسه گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

سعیدیان، افزود: توجه به آسیب های اجتماعی و رفع آن از جامعه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و همه افراد از مردم تا مسئولان وظیفه دارند تا با حساسیت زیاد به آن توجه کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود در صدد رفع آن بر آیند.

حجت‌ الاسلام زوبین، در ادمه جلسه اظهار کرد: آسیب های اجتماعی قشر و طبقه خاصی از جامعه را تهدید نمی کند بلکه بر اثر بی توجهی ممکن است که هر یک از افراد را در معرض یکی از اثرات خود قرار دهد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، اعتیاد را به‌ عنوان سر منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که اگر در جامعه فراگیر شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و بیکاری را به همراه می آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز