مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران:

شش ورزشگاه ۵ هزار نفری در استان تهران ساخته می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۱۳۶
شش ورزشگاه ۵ هزار نفری در استان تهران ساخته می شود
گل محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان و شهرستان ورامین گفت: مراحل ساخت شش ورزشگاه ۵ هزار نفره در استان تهران اغاز شده و امیدواریم با اختصاص بودجه شاهد تحقق برنامه های وزارت ورزش باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: ورزش ورامین در رشته های متعددی فعال است و در سطح کشوری و لیگ های برتر رشته های مختلف فعالیت دارد.

گل محمدی افزود: سرانه ورزشی کل شهرستان ورامین  ۵۹ سانتیمتر  می باشد که  از میانگین استان  تهران بالاتر اما از کل کشور کمتر است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه  مقرر شده  ۳۰ درصد افزایش سرانه ورزشی ورامین متعلق به  بخش خصوصی و ۴۰ درصد نیز دولتی باشد و با این احتساب  ۳۱ باب سالن با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان باید افتتاح شود

وی افزود: اگر بودجه های مورد نظر اختصاص داده شود سرانه ورزشی ورامین تا به حد نصاب ۷۵ سانتیمتر مربع خواهد رسید .

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : مراحل ورزشگاه ۵ هزار نفره در ورامین همچنان با کمترین پیشرفت در حال انجام است که متاسفانه رایزنی ها با مسیولان فرادستی  موثر واقع نبوده است اما اخیرا جلسه ای برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

وی با اشاره به ساخت ۶ ورزشگاه ۵ هزار نفره در استان تهران گفت: مراحل ساخت شش ورزشگاه ۵ هزار نفره در استان تهران آغاز شده و امیدواریم با اختصاص بودجه شاهد تحقق برنامه های وزارت ورزش باشیم.

وی با انتقاد به عملکرد شهرداری ورامین گفت: بیشتر فشار از سوی شهرداری ورامین برای دریافت عوارض از اماکن ورزشی در کل استان تهران به اداره ورزش ورامین وارد می شود و متعجب هستیم که چرا شهرداری برای دریافت مول ورزش را تحتف فشار قرار می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز