رئیس مرکز تحقیقات گیاهان داروئی خبر داد:

ماموریت جدید مرکز تحقیقات گیاهان داروئی در زمینه شناسایی گونه های با ارزش گیاهان دارویی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۸:۵۸
کد خبر: ۶۶۶۱۴۴
ماموریت جدید مرکز تحقیقات گیاهان داروئی در  زمینه شناسایی گونه های با ارزش گیاهان دارویی
دکتر حمید مظفری گفت، فعالیت جدید مرکز تحقیقات گیاهان داروئی در زمینه شناسایی گونه های با ارزش گیاهان دارویی، بررسی مسائل زارعی ونژادی گیاهان دارویی از ماموریت های جدید این مرکز می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، دکتر حمید مظفری اظهار کرد: «فعالیت جدید مرکز تحقیقات گیاهان داروئی در زمینه شناسایی گونه های با ارزش گیاهان دارویی، بررسی مسائل زارعی ونژادی گیاهان دارویی، فرآوری مواد استصالی، استخراج و شناسایی ترکیبات موثره وتهیه داروهایی با منشاءگیاهی وبرندسازی محصولات وخدمات از ماموریت های جدید این مرکز می باشد. »

وی افزود: با توجه به تاکیدات دکتر مهدی فتح اله رئیس محترم واحد سعی برآن داریم با استفاده از تجهیزات این مرکز برگزاری کارگاه ها ودوره های تخصصی، کمک وحمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی وهمچنین حمایت از طرح های تحقیقاتی وتولید ایده وهم افزایی تعاملات مرکز را با دانشجویان  افزایش دهیم. این مقام مسئول در زمینه تبدیل آزمایشگاه های تخصصی مرکز تحقیقات به آزمایشگاه مرجع وتبدیل مرکز تحقیقات گیاهان داروئی به یک مرجع معتبر علمی در خصوص تحقیقات و فناوری مطالبی را ارئه نمود. مظفری اشاره کرد: برنامه هایی برای ارائه خدمات و مشاوره نیز در زمینه تولید گیاهان داروئی و فرآوری آن داریم وی در پایان خاطر نشان شد کلیه دانشجویان واستادان در صورت تمایل به همکاری با این مرکز می توانند با همراه داشتن طرح وایده مورد نظر به دفتر مرکز تحقیقات دردانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس  واقع درطبقه اول  ساختمان کشاورزی  مراجعه فرمایند.و از امکانات این مرکز بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز