فرماندار ورامین :

ورامین از لحاظ امکانات فقیر است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۶۶۴۱۰
ورامین از لحاظ امکانات فقیر است
یوسف اظهار کرد، ورامین مبدا قیام ۱۵ خرداد است و همین امر اهمیت خدمت به مردم را دوچندان مهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، یوسفی فرماندار شهرستان ورامین در پی حضور لستاندار تهران در شورای برنامه ریزی و تسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت، ورامین مبدا قیام ۱۵ خرداد است و همین امر اهمیت  خدمت به مردم را دوچندان مهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیتهای هنری و فرهنگی ورامین گفت: نویسندگان و هنرمندان ورامین در حوزه های مختلف در سطح کشور می درخشند و این ظرفیت ها ورامین را شهر فرهنگ و هنر معرفی کرده است.

یوسفی افزود: در ورامین ۳ تیم لیگ برتری در ورزش اول کشور فعالیت می کنند و با وجود اینکه دولت حتی ۱۰۰ میلیون تومان هم به ورزش ورامین کمک نکرد اما خیرین بیش از ۳ میلیارد تومان  به ورزش کمک کردند.

عالی ترین مقام دولتی در ورامین تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری بیش ۶۵ هزار نفر  به دکتر روحانی رای دادند و شاهد رشد رای دولت مردان تدبیر و امید بودیم.

فرماندار ورامین تاکید کرد: فعالان سیاسی ورامین با وجود اختلاف شلسقه های مختلف در کمال ادب و متانت اعتقادات و تفکرات خود را با ازادی کانل بیان می کنند.

یوسفی با اشاره به تقسیمات کشوری در دشت ورامین تاکید کرد: سالها قبل امکانات مهم ورامین با جدایی پاکدشت، قرچک و پیشوا از شهرستان جدا شد و امرور ورامین از لحاط امکانات فقیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز