دوچرخه سوار حامل پیام زیست محیطی:

همه ما در مقابل محیط زیست مسئولیم تا جامعه ای عاری از آلودگی را به آیندگان هدیه نماییم

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۴:۰۴
کد خبر: ۶۶۶۵۳۸
همه ما در مقابل محیط زیست مسئولیم تا جامعه ای عاری از آلودگی را به آیندگان هدیه نماییم
رحمت اله آزاد دوچرخه سوار آملی حامل پیام زیست محیطی که به مناسبت روز هوای پاک اقدام به رکاب زنی در چند استان کشور کرده است در بدو ورود تهران پیام فرهنگی- زیست محیطی خود را به این استان ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در  استان تهران، رحمت اله آزاد با اشاره به اینکه یک فعال محیط زیست است و مسئولیتی در قبال جامعه و مردم دارد، افزود: برهمین اساس تصمیم گرفتم که به مناسبت روز هوای پاک تعدادی از استانهای کشور را رکاب بزنم، شهر به شهر حامل پیامی سبز خواهم بود تا به هموطنان بگویم که همه ما در مقابل محیط زیست مسئولیم تا جامعه ای پاک و عاری از آلودگی را به آیندگان هدیه نماییم.
 
وی ادامه داد: می خواهم به تمام مسئولان و مردم بگویم که با دوچرخه هم می شود حتی برای مسافتهای طولانی تردد کرد، استفاده از دوچرخه نه تنها با عث تخریب محیط زیست نمی شود و ضرر و زیانی ندارد بلکه یک ورزش مفرح است.
 
گفتنی است با اهدای لوح از اقدام فرهنگی – زیست محیطی این دوچرخه سوار توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تقدیر شد.
 
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:
 
"بی تردید حفظ محیط زیست و پاسداشت منابع لایزال الهی نیازمند عزم ملی و مسئولیت پذیری آحاد مختلف جامعه در قبال این مهم است.گامهایتان سبز و کوششتان بالنده، پیام سبزتان را شنیدیم، برخود واجب می دانیم از این اقدام ارزشمند و رکاب زنی در مسیر شهرهای ایران اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز هوای پاک قدردانی نماییم. باشد که بتوانیم امانتداری راستین برای انتقال ودایع و موهبات الهی به آیندگان باشیم."
 
گفتنی است، این دوچرخه سوار به مناسبت روز هوای پاک از استان مازندران حرکت کرده و پس از رساندن پیام فرهنگی- زیست محیطی خود به استان تهران ، توسط مدیران اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران بدرقه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز