پارسیان رئیس انجمن همدانی‌های ساکن تهران:

چهارمین نشست ماهیانه انجمن همدانی‌های ساکن تهران برگزار شد/ رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ موضوع جلسه‌ی اسفند ماه انجمن

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۷۰۰۳
چهارمین نشست ماهیانه انجمن همدانی‌های ساکن تهران برگزار شد/ رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ موضوع جلسه‌ی اسفند ماه انجمن
رئیس انجمن همدانی‌های ساکن تهران گفت: چهارمین نشست ماهیانه انجمن همدانی های ساکن تهران (هگمتانه) در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، محمد رضا پارسیان در گفت و گو با خبرنگار  برنا اظهار داشت: با حضور چهره های مطرح همدانی، همدانی های ساکن تهران، هنرمندان و مسئولان همدانی ساکن تهران، علاقمندان به تاریخ و فرهنگ پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و اعضای سایر انجمن های فعال کشور چهارمین نشست ماهیانه انجمن همدانی های ساکن تهران (هگمتانه) در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد.

پارسیان اظهار داشت: انجمن هگمتانه قرار است در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ... برای رونق، آبادانی و پیشرفت شهر همدان تلاش کند که امیدواریم در راستای اهداف تعیین شده به نحو احسن موجبات پیشرفت بیش از پیش استان و نیز همدلی همدانی های ساکن تهران در حوزه های مختلف را فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه دو رویداد مهم بین المللی در سال ۲۰۱۸ حول موضوع انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در این استان برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه میزبانی اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در تیرماه ۹۷ و نیز اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO در آبان ماه همین سال در همدان برگزار می شود متولیان برگزاری این دو رویداد بزرگ میهمان پنجمین نشست انجمن همدانی های ساکن تهران در اسفند ماه سالجاری خواهند بود.

پارسیان بیان داشت: در راستای اهداف عالیه انجمن دست تک تک عزیزان همدانی در استان همدان و نیز هم استانی های ساکن در تهران اعم از اسدآبادی ها، بهاری ها، تویسرکانی ها، رزنی ها، فامنینی ها، کبودراهنگی ها، ملایری ها، نهاوندی ها و همدانی ها را جهت رسیدن به فضای مطلوب در جمع خانواده بزرگ همدانی ها می فشاریم و امیدواریم این بنیان هر روز بیش از دیروز مستحکم تر و باقیات صالحاتی باشد برای بانیان و همه کسانی که در این راستا کمک می کنند.

رئیس انجمن همدانی های ساکن تهران در پایان گفت: پنجمین و آخرین جلسه از سلسله جلسات ماهیانه انجمن همدانی های ساکن تهران به عنوان آخرین نشست انجمن در سال ۹۶ با حضور چهره های مطرح سیاسی، فرهنگی و هنری همدانی ساکن تهران در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۳۹۶ از ساعت ١٧ تا ساعت ٢٠ در فرهنگسرای شفق تهران واقع در خیابان یوسف آباد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز