مدیر کل کمیته امداد استان تهران مطرح کرد:

ضرورت بهره مندی مددجویان ازمصلی نماز جمعه تهران

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۷۰۴۵۶
ضرورت بهره مندی مددجویان ازمصلی نماز جمعه تهران
ایجاد غرفه‌های محصولات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و همچنین حضور یک مددکار برای پاسخگویی به نیازمندان در مصلای نماز جمعه شهر تهران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن دیدار با سید باقر پیش نمازی، رئیس ستاد اقامه نماز شهر تهران خواستار بهره مندی مددجویان تحت حمایت از ظرفیت مصلای تهران هنگام برگزاری نماز جمعه شد.

محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ستاد اقامه نماز جمعه شهر تهران تعامل و همکاری مطلوب و سازنده‌ای با این نهاد دارد، گفت: همه کمک‌های جمع آوری شده در نماز جمعه برای امور نیازمندان هزینه می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از طرح «هر مسجد یک جهیزیه» که از خرداد 96 آغاز و تا خرداد 97 ادامه خوادهد داشت، تاکید کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 119 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و به آنها اهدا شده است که در صورت موفقیت، این طرح در سایر استان‌ها نیز انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران، خواستار اختصاص غرفه‌های برای عرضه محصولات مددجویان تحت حمایت این نهاد در مصلای نماز جمعه تهران شد و ادامه داد: علاوه بر ایجاد این غرفه‌ها، حضور یک مددکارهنگام برگزاری نماز جمعه برای پاسخگویی به نیازمندان مراجعه کننده نیز ضروری است.

سید باقرپیش نمازی، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران نیز در این دیدار ازآمادگی مصلی نمازجمعه برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: مصلای نماز جمعه تهران هنگام برگزاری نماز جمعه آماده ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه نماز جمعه بازکردن گره‌های اجتماعی است، ابراز امیدواری کرد: غرفه محصولات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به زودی در مصلی نماز جمعه تهران ایجاد شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران تاکید کرد: ایجاد غرفه‌های محصولات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مصلای نماز جمعه تهران علاوه بر معرفی خدمات کمیته امداد به مردم برای این ستاد نیز مفید است چرا که مردم ضمن اقامه نماز مایحتاج خود را ازاین غرفه‌ها تهیه می‌کنند و با دست پر به خانه برمی گردند.

 پیش نمازی با بیان اینکه کمیته امداد متولی کمک رسانی به نیازمندان است، گفت: در موضوع کمک رسانی هر جا کمیته امداد حضور دارد مردم اعتماد می‌کنند که یکی از این کمک‌ها، کمک‌های فرهنگی است.

وی با طرح چند موضوع از کمیته امداد درخواست کرد: در طرح‌های جمع آوری قرآن و مفتایح الجنان مناطق برخوردار برای مناطق کم برخوردار، قبل از ماه مبارک رمضان، کتب درسی دانش آموزان بعد از اتمام سال تحصیلی و همچنین طرح جمع آوری کتاب‌های معمولی که توسط مردم خوانده شده برای اهدا به مساجد و مدارس مناطق محروم، ستاد نماز جمعه را یاری دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز