رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در قرچک اظهار داشت:

شهرک صنعتی قرچک یکی از موفق‌ترین شهرک‌های کشور است / مّهم‌ترین اولویت‌های نظام تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵:۴۰
کد خبر: ۶۷۰۶۳۴
شهرک صنعتی قرچک یکی از موفق‌ترین شهرک‌های کشور است /  مّهم‌ترین اولویت‌های نظام تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است
کریم ذوالفقاری گفت، شهرک صنعتی قرچک یکی از موفق‌ترین شهرک‌های کشور بوده که در فازهای مختلف توانسته اراضی خود را واگذار کند که استمرار این شرایط نیازمند افزایش خدمات‌رسانی و بهبود زیرساخت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، کریم ذوالفقاری اظهار داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال از مّهم‌ترین اولویت‌های نظام است.

 

وی با اشاره به اهمیّت توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک یکی از موفق‌ترین شهرک‌های کشور بوده که در فازهای مختلف توانسته اراضی خود را واگذار کند که استمرار این شرایط نیازمند افزایش خدمات‌رسانی و بهبود زیرساخت‌ها است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به رفع موانع تولید و کمک به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: مهّم‌ترین اصل در توسعه اقتصادی کشور کمک به رفع موانع تولید، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و سهولت در اجرای طرح‌ها است.

 

ذوالفقاری با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه در هر واحدی بیانگر موفقیت آن‌ها در تولید است تصریح کرد: اگر به طرح‌های توسعه در بخش صنایع اهمیّت بیشتری دهیم علاوه بر سرعت در بهره‌وری، به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کرده‌ایم، که باید مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد.

 

ذوالفقاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و مناسب، موفق به جذب سرمایه‌گذاران شویم که این کار نقش  مهّمی در شکوفایی و رونق اقتصادی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان دارد.

 

نظر شما