علیرضا سهراب زاده:

با ساخت فیلم های رزمی ایران را به همه دنیا معرفی خواهم کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۷:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۴۱۱
با ساخت فیلم های رزمی ایران را به همه دنیا معرفی خواهم کرد
علیرضا سهراب زاده نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی خروج گفت، با استفاده از تخصص خودم در کنار اساتید و بزرگان هنر در آینده فیلم های جدیدی را خواهم ساخت.

به گزارش گروه هنر خبرگزاری برنا تهران، علیرضا سهراب زاده نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی EXIT در حاشیه اولین روز از اکران فیلم سینمایی خروج در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت، با توجه به اینکه در کشورهای مختلفی حضور داشتم و مربی رزمی بودم می خواهم ایران را با برند عالیود به همه دنیا معرفی کنم.

وی اظهار داشت، 40 سال هست که در ورزش رزمی هستم و اولین کسی هستم که ورزش ووشو را در سال 64 در زمان ریاست دکتر غفوری فرد در سازمان تربیت بدنی از کشور چین وارد ایران کردم و روی آن بسیار زحمت کشیدم و به کارم دقیقا مسلط هستم.

سهراب زاده افزود، بواسطه تخصصی که در این ورزش دارم میخوام از این طریق فیلم های رزمی را بسازم که  بیشتر در اماکن تاریخی باشد تا از این طریق بتوانم صنعت جذب توریست را نیز فعال کنم و مردم دنیا با اماکن باستانی و تاریخی کشورمان ایران آشنا شوند.

کاگردان فیلم خروج  در خصوص هزینه ساخت این فیلم و فیلم های آینده اش تاکید کرد، در سراسر ایران و حتی دنیا هزاران شاگرد رزمی دارم که میتوانم بسیار از آنها کمک بگیرم ولی بیشتر در تلاش هستم از اساتید رشته هنر که در این فیلم نیز با  آنها همکاری داشتم، همچون  استاد جلیلوند بعنوان مدیر دوبلورها و استاد حسن مهدوی بعنوان صدابردار و کادر مجرب فیلمبرداری، بهره ببرم.

 وی در پایان گفت، در فیلمی افتخار همکاری با آقای جمشید آریا داشتم که در کنارشان توانستم مدیریت هنر های رزمی را بخوبی ارائه دهم و از همان جا به بازیگری و ساخت فیلم در ایران ذهنم مشغول شد.

گفتنی است، فیلم سینمایی EXIT از دوازدهم بهمن ماه  از ساعت 16 ال 18 بمدت هیجده روز در سالن شماره 8 پردیس سنمایی مگامال بصورت رایگان اکران خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز