رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران خبر داد:

برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در سطح استان

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۷۱۷۰۰
برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در سطح استان
ولی الله شجاع پوریان گفت: مسابقات بزرگ کارکنان دولت استان تهران به میزبانی هیات ورزشهای همگانی استان از امروز 14 بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بیش از 40 سازمان ، نهاد و ارگان دولتی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این هیات در نظر دارد در راستای سند تحول فدراسیون ورزشهای همگانی وبا توجه به طرحهای اجرایی این سند 100 برنامه و مسابقات همگانی را در ایام دهه فجر برگزار نماید که در همین راستا ما 14 بهمن ماه پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان دولت استان تهران را با حضور بیش از 40 سازمان و نهاد و ارگان دولتی در 12 رشته ورزشی در بین آقایان و بانوان کارمند با هدف ارتقای ورزش همگانی و تحرک و نشاط ورزشی در بین کارمندان دولت آغاز و به مدت یک ماه برگزار می کنیم.

وی  با اشاره به اینکه هیات ورزشهای همگانی استان تهران برنامه های ورزشی و همچنین فرهنگی متنوعی را برای همه سنین تدارک دیده است خاطر نشان کرد:از برنامه های هیات استان به مناسبت دهه مبارک فجر  می توان از تجدید میثاق ورزشکاران همگانی با آرمانهای امام راحل ،برگزاری کوه روی بزرگ خانوادگی در توچال و همچنین همایش ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران و شهروندان تهرانی در تاریخ 12 بهمن ماه مصادف با آغاز دهه فجر در پارک لاله  و ملت و برگزاری مسابقات بزرگ روبیک به همت کمیته بازی های فکری استان تهران نام برد.

شجاع پوریان با تاکید برآنکه یکی از طرحهای اصلی سندتحول توجه ویژه به مادران و بانوان با شعار" مادران عمود خیمه ورزش همگانی هستند" گفت: هیات ورزشهای همگانی استان تهران مانند همیشه در برنامه های خود توجه ویژه ای به بانوان کرده و مسابقات آمادگی جسمانی ،همایش پیاده روی،ایروبیک ماراتن و جشنواره فرهنگی ورزشی را ویژه بانوان و مادران در شهر تهران و شهرستانهای این استان در این ایام تدارک دیده است.

 رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با اشاره به اینکه شهرستانهای این استان نیز درراستای گسترش ورزش همگانی و ایجاد ساعاتی ورزشی و مفرح در بین خانواده ها مسابقات و همایش های متنوع همگانی را در این ایام تدارک دیده اند افزود: شهرستان بزرگ و پر جمعیت شهریار به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری کوه روی خانوادگی توچال و همایشهایی در زمینه رشته های اسپینینگ و ایروکامبت برای علاقه مندان کرده است. همچنین برگزاری مسابقات والیبال،دو ،طنابکشی،همایش پیاده روی خانوادگی در جواد آباد ورامین، مسابقات متنوع همگانی شامل پینت بال و آمادگی جسمانی و کوه روی خانوادگی در شهرستان ورامین،برگزاری مسابقات ادارات،طنابکشی،آمادگی جسمانی و جشنواره غذا و تغذیه سالم در قرچک از برنامه های تدارک دیده این بخش از استان می باشد.

شجاع پوریان ادامه داد: شهرستان رباط کریم نیز با انجام مسابقات داژبال ویژه بانوان،مسابقات دارت،ایروبیک ماراتن بانوان نیز  در این دهه سعی دارد ساعات خوش ورزشی را به شهروندان هدیه دهد.

 وی با اشاره به شهرستانهای پاکدشت ،پردیس، شهر قدس و بهارستان تاکید کرد: هیاتهای ورزش همگانی این شهرستانها نیز با تدارک دیدن مسابقات متنوع ورزش همگانی و جشنواره های ورزشی از قبیل مسابقه ایروبیک،ورزشهای آبی به استقبال دهه فجر می روند.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران یاداور شد : شهرستان ری نیز که از شهرستانهای بزرگ استان تهران می باشد اقدام به فعالیتهای فرهنگی از قبیل دیدار با خانواده شهدا،مسابقات قرائت قرآن،غبارروبی مزار شهدا توسط جامعه ورزش و برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی کرده است.

ولی الله شجاع پوریان در انتها با دعوت از عموم شهروندان استان تهران برای شرکت در این همایشها و مسابقات ورزشی خاطر نشان کرد: هیات ورزشهای همگانی استان تهران امیدوار است با تلاش و همکاری صمیمیانه جامعه همگانی استان بتواند قدرتمند و پر توان ساعتهای پر نشاط ورزشی را برای شهروندان تهرانی در این دهه رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز