با حضور محمد امامی‌امین :

دو پروژه عمرانی روستای طارند شهرستان پیشوا افتتاح شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۱:۲۹
کد خبر: ۶۷۲۸۷۶
دو پروژه عمرانی روستای طارند شهرستان پیشوا  افتتاح شد
دو پروژه عمرانی روستای طارند شهرستان پیشوا در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، همزمان با دهه فجر آشیانه آتش‌نشانی و بوستان روستای طارند در آیینی با حضور محمد امامی‌امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا، محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان، سیدجمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، سیدعابد سلیمانی مسؤول حراست فرمانداری، فرامرز تاجیک بخشدار جلیل‌آباد و جمعی از مسؤولان شهرستان پیشوا افتتاح شد.

آشیانه آتش‌نشانی روستای طارند با اعتبار دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و به مساحت ۷۵ مترمربع از محل اعتبارات استانی و ارزش‌افزوده احداث و تجهیز شده است.

بوستان روستای طارند نیز با تجهیز به وسایل بازی پلی‌اتیلن، احداث سرویس بهداشتی، آلاچیق و انجام کف‌پوش با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران در این آیین گفت: دولت با تمامی مشکلات و محدودیت‌های منابعی که داشته است سال ۹۶ را به‌عنوان یک سال طلایی برای بهبود کیفیت زندگی مردم در روستاهای استان تهران قرار داده است و به همین منظور منابع بسیار خوبی را تخصیص داده که امیدواریم و پیگیری می‌کنیم تا این منابع برای سال ۹۷ نیز پایدار باشد.

محمد امامی‌امین افزود: اگر این منابع برای سال ۹۷ نیز پایدار بماند چهره روستاها برای سال آتی چهره‌ای پرنور و درخشان خواهد بود و سطح کیفیت زندگی مردم نسبت به خدماتی که از سوی حاکمیت دریافت می‌کنند به‌گونه‌ای خواهد بود که دیگر تمایلی به مهاجرت از روستا به شهر نخواهند داشت و شاهد مهاجرت معکوس نیز خواهیم بود.

وی بیان کرد: نرخ رشد بیکاری در روستاها به‌شدت پایین‌تر از شهرهاست چون توجه دولت به روستاها بیشتر است و نرخ سود منابعی که به مناطق روستایی تخصیص می‌دهد نسبت به نرخ سود شهری بسیار پایین‌تر است.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران اظهار داشت: توجه دولت به روستاها به‌عنوان پایگاه اصلی تولید توجه کاملی است که امیدواریم از ظرفیتی که ایجاد شده نهایت استفاده را برده تا روستاهایمان به همان روستاهای مولد و روستایی‌هایی تبدیل شوند که کار و اشتغال را به شهر سرایت می‌دهند و کار برای مردم شهر ایجاد می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز