طی پیامی ؛

شهردار باقرشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۵۲۲۰
شهردار باقرشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند
علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در پیامی مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در پیامی مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند.

در این پیام آمده است :

سی و نه سال از قیام مردم می گذرد که در راه پیروزی انقلاب اسلامی مردم از جان خود گذشته و در این راه خون داده اند ، لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم . ملت ایران با حضور گسترده نشان می دهد که هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین توطئه دشمنان ایستادگی خواهند کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کنند و ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی هستند .

عظمت ملت ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص می شود و این عظمت، جلوه ای زیبا دارد؛ یقیناً راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی باعث خنثی‌سازی توطئه استکبار جهانی، عزت و عظمت دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی می‌شود.

در ادامه آمده است :

اینجانب ضمن دعوت از ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی باقرشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، امیدوارم مردم همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر وحدت و انسجام را به رخ جهانیان بکشانند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز