طی پیامی ؛

شهردار صالحیه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۵:۵۴
کد خبر: ۶۷۵۴۶۲
شهردار صالحیه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد
علیرضا قربانی شهردار صالحیه با صدور پیامی،ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر عموم‌ شهروندان را برای حضور حماسی در راهپیمائی ۲۲ بهمن دعوت کرد

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ یادآور عظمت،اقتدار و حماسه  ملتی است که پس از سالها مجاهدت و مبارزه علیه جهل،استبداد ، خودکامگی و وابستگی با سردادن شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی پیر فرزانه و مراد خود را به گرمی در آغوش کشیدند و بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کردند.

توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان  در ۳۹ سال گذشته هرگز نتوانست خللی در عزم و اراده ملت ایران و رهبران آن از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند و این ملت به درستی متوجه شده است تمسک به مکتب ائمه و فرهنگ تعالی بخش اسلام متضمن سعادت دنیوی و اخروی آنان است و در این راه همه موانع و سختی ها را پشت سر گذاشته و هرگزاز پای نخواهند ایستاد.

اینجانب ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام ا.. دهه فجر،از عموم هموطنان دعوت مینمایم با حضور دشمن شکن خویش،بار دیگر پرچم جمهوری باعظمت ایران را  برافراشته تر نمایند و پایبندی خویش به ارزش و آرمان های جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانند .

 

نظر شما