رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس:

طرح مکانیزه کردن پل های پرتردد عابر پیاده یکی از ضرورت های مدیریت شهری در شهر قدس به شمار می رود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۳۶۴
طرح مکانیزه کردن پل های پرتردد عابر پیاده یکی از ضرورت های مدیریت شهری در شهر قدس به شمار می رود
منصور حیدری گفت، با توجه به حجم بالای تردد در نقاط مختلف شهر و با هدف افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده پس از انجام بررسی های کارشناسی طرح مکانیزه کردن پل های پرتردد آغاز خواهد شد.

به گزار خبرگزاری برنا تهران، منصور حیدری در حاشیه پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس که با هدف بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری قدس برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان و کاهش بار ترافیکی موجود و برطرف شدن مشکل تردد عابرین پیاده سومین پل مکانیزه شهر قدس در تقاطع بلوار 45 متری انقلاب و بلوار مصلی احداث می شود.

وی افزود : طرح مکانیزه کردن پل های پرتردد یکی از ضرورت های مدیریت شهری در شهر قدس به شمار می رود از این رو با توجه به حجم بالای تردد در مسیر یاد شده  و با هدف افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده پس از انجام بررسی های کارشناسی و طرح موضوع در چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر و تصویب آن نسبت  به مکانیزه کردن پل هوایی تقاطع بلوار 45 متری انقلاب و بلوار مصلی اقدام و عملیات اجرایی ساخت آن بزودی آغاز خواهد شد.

رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس همچنین از بهره برداری از 2 دستگاه پل مکانیزه عابر پیاده دیگر در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال 97 بحث تامین مالی این طرح ها دیده شده است که بعد از مکان سنجی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. امیدواریم توسعه این زیرساخت ها موجب ترغیب بیش از پیش شهروندان به استفاده از پل های عابر پیاده گردد تا از بروز سوانح ترافیکی و تحمیل خسارات جانی و مالی به طور محسوسی کاسته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز