با حضور بخشدار کهریزک؛

کمیته فرعی ستاد خدمات سفر بخش کهریزک تشکیل شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۴:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۵۵۳
کمیته فرعی ستاد خدمات سفر بخش کهریزک تشکیل شد
جلسه کمیته فرعی ستاد خدمات سفر بخش کهریزک با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک، دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان ری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری های کهریزک و باقرشهر، ادارات خدمات رسان و دهیاران روستاهای بخش در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در این جلسه بخشدار کهریزک ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و خوش آمدگویی به اعضاء ستاد خدمات سفر، لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در بخش کهریزک را مهم برشمرد و افزود: با توجه به محورهای مواصلاتی و حجم بالای تردد مسافران نوروزی در بخش کهریزک بایستی تمهیدات لازم در خصوص شاداب سازی و زیبا سازی معابر بخش،  اسکان، خدمات درمانی، تامین امنیت جاده ها و ... در نظر گرفته شود و تمامی ادارات خدمات رسان، شهرداری ها و دهیاران و یگان های انتظامی با همدلی و همکاری صمیمانه بستری مناسب و مطلوب را برای مسافران نوروزی در بخش کهریزک فراهم آورند.

در ادامه جلسه اعضاء ستاد خدمات سفر در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات در ایام نوروز سال 1397 بحث و گفتگو نمودند که طی آن در زمینه نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی در بخش کهریزک تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

نظر شما