استاندار تهران اظهار کرد:

اولین طرح بازآفرینی بافت فرسوده در پاکدشت اجرا می شود

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۹۵۱۵
اولین طرح بازآفرینی بافت فرسوده در پاکدشت اجرا می شود
محمدحسین مقیمی، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان پاکدشت گفت:اجرای طرح بازآفرینی و مقاوم سازی بافت های فرسوده باید نصب العین و اولویت کاری فرمانداران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،محمدحسین مقیمی در نوزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی مشترک با کمیته برنامه ریزی پاکدشت ،طرح بازآفرینی بافت های فرسوده را،طرحی راهبردی و با اهداف مشخص ارزیابی کرد و گفت:این طرح علاوه بر نوسازی بافت های فرسوده و ناایمن در سطح شهر و استان تهران ،موجب تحرک و پویایی بازار مسکن خواهد شد.

مقیمی با ذکر این مطلب که بازار و مشاغل مرتبط به بخش مسکن بسیار متنوع و گسترده است یادآورشد:با اجرای طرح باز آفرینی شاهد رونق بخش مسکن و ایجاد فرصت های شغلی در این زمینه در سطح استان خواهیم بود.

وی در ادامه با توصیه به فرمانداران درایجاد بسترهای مناسب برای ورود سرمایه گذاران و توسعه گران بخش خصوصی برای اجرای طرح بازآفرینی در شهرستان های استان تصریح کرد:حدود ٥٣درصد از خانه های روستایی در استان تهران در بافت فرسوده  قرار دارند و از همین رو طرح بازآفرینی بافت های فرسوده و ناایمن در شهرستان ها باید نصب العین و از اولویت های جدی کاری فرمانداران قرار گیرد.

رییس شورای برنامه ریزی استان تهران گفت:از ملاک های ارزیابی عملکرد ما برای انتخاب فرمانداران توجه به مقاوم سازی خانه های روستایی است و همه ی ما باید با تلاش و مواجهه ی رودرو با مردم آنها را تشویق به اینکار کنیم و در غیر اینصورت همه ما درپیشگاه خدا مسئولیم.

استاندار تهران همچنین از اجرای اولین طرح بازآفرینی بافت های فرسوده و ناایمن در استان تهران در شهرستان پاکدشت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:کارهای مربوط به شناسایی بافت های ناایمن در شهرستان و مذاکره با توسعه گر آغاز شده و به زودی طرح بازآفرینی در شهرستان پاکدشت آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز